Flere som sliter med at håret blir fett med EN gang!? Helt sjukt at det går ann...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjett om da! Jeg vasker vanligvis håret mitt 1-2 ganger i uken, har aldri slitt med fett hår! Men nå er det fett etter 1 dag. Helt sykt!Flere som sliter med at håret blir fett med EN gang!? Helt sjukt at det går ann...
Ja, helt utrolig! Det er skikkelig slitsomt oppå kvalmen altså. Det er et skikkelig tiltak å vaske det så ofte som jeg føler det må gjøres nåGjett om da! Jeg vasker vanligvis håret mitt 1-2 ganger i uken, har aldri slitt med fett hår! Men nå er det fett etter 1 dag. Helt sykt!![]()
Hehe jeg vetJa, helt utrolig! Det er skikkelig slitsomt oppå kvalmen altså. Det er et skikkelig tiltak å vaske det så ofte som jeg føler det må gjøres nå![]()
Flere som sliter med at håret blir fett med EN gang!? Helt sjukt at det går ann...
Hvor langt er du på vei? Jeg er desperat etter å komme til normalenHar hatt er par uker hvor å vaske håret hver 2. dag (normalt for meg) ikke har vært nok, men nå virker det som det er tilbake til normalen.