Fett hår

Flere som sliter med at håret blir fett med EN gang!? Helt sjukt at det går ann...
Gjett om da! Jeg vasker vanligvis håret mitt 1-2 ganger i uken, har aldri slitt med fett hår! Men nå er det fett etter 1 dag. Helt sykt! :)

Gjett om da! Jeg vasker vanligvis håret mitt 1-2 ganger i uken, har aldri slitt med fett hår! Men nå er det fett etter 1 dag. Helt sykt! :)
Ja, helt utrolig! Det er skikkelig slitsomt oppå kvalmen altså. Det er et skikkelig tiltak å vaske det så ofte som jeg føler det må gjøres nå :P

Ja, helt utrolig! Det er skikkelig slitsomt oppå kvalmen altså. Det er et skikkelig tiltak å vaske det så ofte som jeg føler det må gjøres nå :p
Hehe jeg vet :) Jeg sliter ikke med kvalme "dessverre".. Hadde nesten vært litt ålreit for da hadde jeg følt meg ordentlig gravid! Hehe :D

Ja, på samme måte som at ANSIKTET blir som om jeg har gnidd det inn med olivenolje kun få timer etter en dusj.

Jeg også har fått litt mer fett hår, men dessverre er det huden som sliter mest. Har fått så stygg hud og så mange kviser!! :(

Usj, ja. Blir fett dagen etter jeg dusjet håret. Kan allerede merke at det begynner noen timer etter, men blir synlig dagen etter.....

Ja!! Det blir fort fett OG jeg mister MASSE hår!!

Hm trodde dette bare gjaldt meg... er det pga hormonene da eller? Noen som vet? Ansiktet er greit men håret er en katastrofe

Har hatt er par uker hvor å vaske håret hver 2. dag (normalt for meg) ikke har vært nok, men nå virker det som det er tilbake til normalen.

9+0 i dag:) Vasket håret på lørdag formiddag og det er helt fint i dag.

Går sikkert over snart :)

Ja.. fett og daft... en av mine første symptomer... husker det fra sist å..

Samme her, aldri hatt fett hår før. Men nå må jeg vaske det nesten hver dag:o

Jepp og mister en del hår

Back
Topp