Fett hår??

2prinsesser1prins

Glad i forumet
Etter eg blei gravid så har håret mitt vert så fett at det er ekkelt, og så mister jeg masse hår, kan ikkje ta i håret mitt engang uten at eg har fulle handa i hår etterpå..

Flere som har det sånn??

Nåken som kan gi meg tips som kan bedre dette??

har det og sånn..[:'(]tar b vitaminer..gjorde det etter siste mann og..
pyton...

Hater det.. Ser jo ikke ut jo.. Uansett kor masse eg vasker det ser det jo skittent ut med en gang[:(][:(][:(][:(]

Jepp [:'(] Vasker håret hver morgen. Når jeg står opp og ser meg i speilet, ser det ut som jeg ikke har vasket håret på ukesvis. Tror ikke at jeg mister mer hår enn vanlig, men har mistet en del hår det siste året (før jeg ble gravid)

Nei jeg bruker ikkje balsam, syns håret mitt blir så ekkelt av det.. Eg mister mykje meir hår enn vanlig, veit ikkje koffor. Tidligere har eg bare mistet hår mens eg ammet...

Jeg har også hår som omtrent er fett før jeg er ferdig i dusjen!!! [:'(] Skikkelig kjipt!! Dessuten er det så "dødt" at det ikke går an å få gjort noe med det! [:'(]

ORIGINAL: litjpia.tm

Jeg har også hår som omtrent er fett før jeg er ferdig i dusjen!!! [:'(] Skikkelig kjipt!! Dessuten er det så "dødt" at det ikke går an å få gjort noe med det! [:'(]

Helt likedan her. Skikkelig irriterende [:'(]

TIPS!

På VITA finnes BATISTE tørrshampo. Helt fantastisk!

Tørrshampo generelt er topp;) Prøv!

ja, sånn er det her også. etter jeg slutta med balsam ble det mye bedre, Mange gode tips her[:D]

Jeg begynte med hårkur jeg og da forsvant problemet [:)]

Takk for masse tips, skal diffinitivt prøve ut litt her ja..

Eg hadde det probleme sist, og når eg ikke brukte balsam blei det for tørt..... Så snakka me frisøren min, fekk en spes shampo og spraybalsam (skal spraye litt i høret etter du er ferdig i dysjen) og det funka veldig bra for meg ;) 

Back
Topp