Fet og uren hud :(

gryjenta

Forelsket i forumet
hei jenter[:D] jeg trenger noen gode tips mot uren/fet hud. har aldri slitt med dette før men nå etter jeg ble gravid har kvisene bare poppet ut over allt i ansiktet (spesiellt på haken,pannen og brystet).
før jeg ble gravid hadde jeg tørr hud og fikk kun 1 kvise når jeg hadde mensen..[:-]
føler meg kjempe ekkel og stygg med denne huden..skikkelig uvel..spiser sunt og drikker masse vann..blir gal når jeg ser meg selv i speilet for jeg får dem ikke bort..peeler huden 2 dager i uken,renser den hver kveld. har nå kjøpt en rense gele som heter Effaclar (for oily 2 senestive skin). noen som har erfaring med denne?
håper noen kan hjelpe meg, legen sa bare det var normalt i svangerskapet og anbefalte det vanlige..rense huden og lufte..
bruker ikke sminke på huden til vanlig lenger, kun på øyene..kan det komme av det også?brukte mye sminke før jeg ble gravid..kanskje huden nå endelig får puste etter alle disse årene i brunkrem?[8|][:D]

Jeg tror det bare er å smøre seg med tolmodighet til svangerskapet er over... er akkurat like plaget som deg nå og det går ikke vekk...
Har aldri hatt så uren hud før, aldri vært særlig plaget med kviser[&:]

etter at jeg ble gravid, har jeg også fått uren hud! Kjøpte meg Mary Kay produkter, å de funker [:D]

Jeg har så fæl hud nå. men ikke noe særlig i ansiktet....neida, på ryggen, brystet og armene.....og halsen...hva gir du meg lissom???!!! Ser ut som en fjorten år gammel gutt.....[:D]

hehe[:D]off ja det er ikke noe kjekt[:'(]

har nok med alle de andre forandringene som skjer trenger ikke å ta fra meg huden også[:D]

Skjønner hva du mener! Etter jeg ble gravid poppet kvisene opp OVER ALT.. ansikt,hals, bryst og rygg.
Men rundt uke 12-13 har det blitt mye bedre.! Fortsatt endel kviser, men ser ikke ut som en fjortiss lenger hvertfall, hehe
Vet ikke om det har noe med at kanskje hormonene stabiliserer seg etterhvert?
Vet ikke hvor langt du er på vei? Men kanskje blir det bedre etterhvert:)
Har ikke noe å anbefale bortsett fra det du allerede gjør, rense morgen og kveld, drikke mye vann.

Back
Topp