Fet hud

mammamarita

Glad i forumet
Ja, det har jeg virkelig fått. Blank panne og småkviser...

Liker IKKE, men alt for "mini"emoticon

Flere?

Hmmm...Skjønte jeg var gravid fordi jeg fikk kviser på ryggen, skikkelig ubehagelig

Fikk masse kviser i siste del av graviditeten forrige gang, snakk om hormoner som løper løpsk, ikke veldig fresht! Håper du slipper unna med noen få her og der. Hva tåler man ikke for den store belønningen som venter?:) Har forresten hørt at uren hud er typisk når man venter gutt.. Stemte for min del. Noen med erfaringer der?

Tror du det betyr at jeg venter en gutt altså ;-) Har jente fra før, da hadde kvalmen komt på denne tiden og jeg hadde ikke så fet hud. Nå er jeg ikke kvalm (håper jeg slipper...)
Gutt hadde vært supert, eller jente

Mamsol skrev:
Fikk masse kviser i siste del av graviditeten forrige gang, snakk om hormoner som løper løpsk, ikke veldig fresht! Håper du slipper unna med noen få her og der. Hva tåler man ikke for den store belønningen som venter?:) Har forresten hørt at uren hud er typisk når man venter gutt.. Stemte for min del. Noen med erfaringer der?

Dette stemte ikke for meg sist! Følte meg rett og slett som en kjøttkake,og ut kom ei jente Sliter allerede med kviser igjen!!

Back
Topp