fet hud og kviser

lillemolla

Gift med forumet
heisann. Jeg er blitt veldig plaget med kviser og fet hud. er snart 10 uker på vei.har til og med fått små kviser på ryggen og brystet. det har jeg aldri hatt før.kommer huden til å normalisere seg utover svangerskapet eller må jeg bare holde ut???? er det noen som har noen tips for å få huden til og roe seg. er også plaget med at jeg klør sånn!! er det noen andre som sliter??? føler meg som en fjortis!!!

Heisann! jeg så også slik ut i begynnelsen.....følte meg som en kjøttkake! men det går over....stort sett rundt 12 uke, når hormonene begynner å roe seg litt ned! =) var i all fall slik med meg, og tror det er slik med de fleste. Har du prøvd kakao-smør som du får kjøpt på body shop? den er spesielt laga for gravide for å motvirke kløe og strekkmerker. Den er kjempe go, litt fet, men huda blir utrolig myk av den! =)

hei hei[:D]

jeg er nå i uke 16,og jeg ble plaget så mye av kviser når jeg ble gravid,at jeg måtte gå med hatt på jobben.....følte meg heeelt j*vlig
(beklager språket).
men nå begynner det å klarne opp,og det skjer veeeldig fort...i går følte jeg meg som en kjøttkake,men i dag ser det mye bedre ut[:D]

så det forsvinner nok skal du se[;)]

klem poca

prov basiron... kan brukes naar du er gravid.faaes kjopt paa apoteket.den hvirker....
lykke til

Brukte Basiron i tenåra, men da virka det ikke på meg.. [8|]

er litt ekkelt med sånne kvisemidler syns jeg.. jeg har mest kviser på ryggen (i nakken liksom) og der er det ikke bare vanskelig å komme til, men hva skal jeg ha på meg så jeg ikke griser til klærne mine?

forslag?

hihi.. har ikke BARE på ryggen da.. fikk en fin en rett inni kroken der ved nesa også.. [:'(]
[:D]GØY når vi skal i bryllup til helga.. NÆH! [:@]

hihi.. ja, jeg som reagerer sånn på det meste av sminke skal nok heller unngå det.. [X(]

Reagerer vel egentlig ikke på sminken i seg selv, men huden min tåler ikke om det blir for tett.. om det så bare er for en dag, eller for noen timer.. så jeg pleier bare å sminke øya og munnen, jeg [;)]

hihi.. det har jeg nok ikke hud til, nei.. menmen.. har heldigvis fått litt sol på armene i sommer, da.. og tror kjolen min passer ennå.. [:-]
Vi var i et bryllup for en måned siden, og da måtte mamma'n min (som er skredder) fikse på den skreddersydde kjolen min som jeg pleier å bruke ved store anledninger.. -flytta livet opp, og sydde den litt ut over "meieriene".. håper den passer da.. bør nok prøve den, ihvertfall, ellers må jeg skaffe meg noe annet..[8|]

tja.. si det? hvordan skal jeg måle? :P
neida.. den er ikke så mye større enn før, så jeg regner vel med at det går..
-prøver kjolen nå, jeg.. likegodt.. den henger jo her på kontoret vårt[;)]

Jepp den passa jo fint [:D]

Vet ikke ennå.. og dersom det "bare" er EN der inne vil jeg vente til fødselen med å finne det ut.. men skulle det være flere inni der, så er det jo greit å vite kjønn pga at det blir endel mer forberedelser..

Kviser ja - fint at vi er flere i samme båt! [:@]
Har aldri hatt noe problem med dette, men nå popper de opp!
Samboer ler av meg da jeg klager da han legger ikke engang merke til de, men for meg som må pelle og prike hele tiden er det verre...

Back
Topp