Festlig morgen

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Våknet til et oppgitt " heeelveteee" og gikk ut på kjøkkenet. Vi hadde visst fått svømmebasseng der kjøkkenet pleide å være... Sprutet vann fra springen. Opp i taket, på veggene og inn i stuen. Hadde vann til anklene. Jippiii, kjøkkenet er ødelagt før det er ferdig...

Venter på at forsikringsselskapet skal åpne.

Rimelig oppgitt!
 
Våknet til et oppgitt " heeelveteee" og gikk ut på kjøkkenet. Vi hadde visst fått svømmebasseng der kjøkkenet pleide å være... Sprutet vann fra springen. Opp i taket, på veggene og inn i stuen. Hadde vann til anklene. Jippiii, kjøkkenet er ødelagt før det er ferdig...

Venter på at forsikringsselskapet skal åpne.

Rimelig oppgitt!
Ånei fyyyy! Uffff!!!!!!
 
Å neeeei!!!! Uff!!!!
 
Fy f... Da var de i gang med å fjerne parketten på kjøkkenet. Må rive ned skapene og veggen inn til stuen OG hele stuegulvet...
 
Ja nå er det en haug med damer her som pakker livet vårt ned i kasser. Kan ta sin tid, da de må søke om å få lov å rive pga gamle etanittplater under huset... Flytter opp til pappa eller svigers.
 
Åh, nei! Så utrolig irriterende. Håper de for fikset det i rekordfart da, så dere får flyttet hjem igjen. Er ikke spesielt morsomt å bo (ufrivillig) borte med barn.
 
Åh, nei! Så utrolig irriterende. Håper de for fikset det i rekordfart da, så dere får flyttet hjem igjen. Er ikke spesielt morsomt å bo (ufrivillig) borte med barn.
 
Alt kommer an på tørketiden. =( Det dryppet fortsatt vann under huset da vi gikk i femtiden. =( Jeg kjenner jeg orker ikke bo oppå svigers så veldig lenge. Allerede lei, oppgitt og herregud så sliten og trøtt... Helt utladet.
 
Regner med dere har sjekka med forsikring ang plass å bo??
Kjenner jeg blir sliten bare med tanken av å bo oppå andre!!


❤25/2-13❤
 
Vi får dekket sted og bo, men de må regne ut hva vi ville fått hvis vi hadde leid ut et år og så dele det på antall dager vi må bo vekke. Får høre hva de sier i morgen. Håper de ordner opp fort!!!
 
Uffda !!!! Krysser fingre for at det kommer en rask god løsning! Fy så kjiptb
 
Back
Topp