Festlig bilde;)

Hehe. Noe i den duren. Men mannen min står å ser på at jeg styrer og ordner med babyen før vi skal dra. Skikkelig irriterende.

He he :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Jeg har to så den der var kjent! Nå har jeg blitt flinkere til å be storebror gå til pappan ;)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JA!!!! Dette skal absolutt vises til mannen!
Jeg har stridd uten like samtlige dager. Så kommer han hjem fra jobb og første som skjer er ''jeg må bare spyle beina'' Så går han på do - ipader på do i 3 kvarter før han går i dusjen og står der i 20 min...
Deilig med avlastning! :P

Her er det mer slik at jeg gjør meg og ungene klare, og når vi endelig er ferdige, så skal mannen bare dusje og pakke først. Han trenger omtrent aldri å vente, litt småirriterende.

Jeg har stridd uten like samtlige dager. Så kommer han hjem fra jobb og første som skjer er ''jeg må bare spyle beina'' Så går han på do - ipader på do i 3 kvarter før han går i dusjen og står der i 20 min...

Mannfolk og proriteringer altså.. Her sliter jeg med at han blir oppslukt i dataen, mest Diablo III spillet. Egentlig så tror jeg ikke mennene er like gode til å se hva som trengs å gjøres, de er bare sånn. Gubben her er veldig flink til å gjøre ting og tang, og han klarer nesten ikke vente med å holde lille M<3 når han kommer hjem fra jobb/står opp om morgenen:) Men jeg skulle ønske jeg noen ganger kunne slippe å fortelle/spør om han kan gjøre ditt og datt av husarbeid.

Akkurat det samme her men den do ipaden er i allefall en time...

❤gutt født 27/6❤

Back
Topp