Festing

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
På hvilken rugedag ca fester egget seg??  Har ikke helt fått med meg det.. [:)]

Alt mellom rugedag 3-9 har eg hørt er vanlig?[8|]

Vet jeg hadde murringer ene dagen forrige gang også.. men husker ikke hvilken dag, og skrev jo ikke dagbok den gangen heller.. Nå kan jeg angre.. [:D]

Jeg lurer på d samme.. også lurer jeg på om fryseegg fester seg senere enn ferske egg?
Og har d noe å si på hvilken dag d blir frosset ned?? Mitt ble frosset på dag 5 (blastocyst).
Er så spent.. Vanskelig å tenke på noe annet for tiden.. Skulle ønske vi heller var innrettet med en knapp på magen som lyste grønt hvis man ble gravid, eller no sånt... [:D]
Er jo så mye venting og spenning rundt dette her, at man kan jo bli småsprø av mindre
Tror jeg må finne på noe annet i kveld, kanskje man skal ta seg en fisketur i finværet.

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: MsRose

Jeg lurer på d samme.. også lurer jeg på om fryseegg fester seg senere enn ferske egg?
Og har d noe å si på hvilken dag d blir frosset ned?? Mitt ble frosset på dag 5 (blastocyst).
Er så spent.. Vanskelig å tenke på noe annet for tiden.. Skulle ønske vi heller var innrettet med en knapp på magen som lyste grønt hvis man ble gravid, eller no sånt... [:D]
Er jo så mye venting og spenning rundt dette her, at man kan jo bli småsprø av mindre
Tror jeg må finne på noe annet i kveld, kanskje man skal ta seg en fisketur i finværet.

hehe måtte le jeg nå den var artig hihi  tenk så kjekt a gitt [:D]

hehe.. det hadde vært veldig kjekt ja.. og tenk hva vi kunne spart på unødvendige g-tester.. [:D][:D][:D]

I en vanlig syklus så er dag 7-9 mest vanlig, ellers så kan det bli fetste fra 5 dager etter egløsning også. Så da kan du regne eggløsning fra den dagen egget blir befruktet. DVS uttaksdagen.

Det står en plass i dagboken min hvordan jeg merket at jeg var gravid...det var i begynnelsen av mai i fjor engang. Hadde forsøket mitt i april og uttak i begynnelsen av mai. Tenk det er 1 år siden nå, som tiden flyr[:)]

Back
Topp