Festing

Happy Feet

Elsker forumet
Hvor ofte går deres kjære ut og fester og hvor ofte går du ut og fester???

Nå? Da skjer det aldri,han sier at det ikke er noen grund for å gjøre det...
Han var den del ute før,var jeg også... Har rett og slett ikke ork til det enda,skal ha ork til barna dagen etter også..[:D] Vi deler heller en halv flaske vin så er det kos nok for oss[8D]

Nå: kanskje en gang i måneden 
Tidligere: annenhver helg
Og sjeldnere for sambo, han liker best poker/spill kvelder med kompiser[:D]
Har ennå ikke gjort noe alene sammen etter Sofie kom da, savner det litt[:)]

Det er lenge siden jeg har festet,men det hadde vært gøy med en
for jeg som festa konstant fredag- søndag hver helg før jeg fikk unger.
er det nå leeeeeeeeeeeeenge siden. sambo er ute men ikke så ofte

Sambo er vel på poker/spillkveld en gang i mnd kanskje..
Jeg har ikke vært ute på byn etter fødselen, vært på en fest og hadde vinkveld her i går:)

min sambo er avholdsmann.. og har aldri vært glad i fester og sånn..så han er aldri utpå. Jeg har roet meg betraktlig..hehe.. og er vel kanskje med på 3-5 fester i året(det er som oftest bursdager). Max

Har vært på fest en 5-6 ganger etter fødselen men jeg klarer liksom ikke å drikke meg full lenger. Tenker hele tiden på om det skjer noe! Om vi å hente gutten eller at han blir syk, eller noe skjer med barnevakten osv.(hysterisk? neeei ikke i det hele tatt)
 Også har vi vært på et par fester der vi har Martin hjemme hos oss på natten og da drikker jeg jo selvfølgelig ikke.

Har ikke vært på fest noen av oss på leeenge[:)] Savner det egentlig ikke..

aldri.han er ikke så mye sammen med sine venner lenger etter at vi fikk barn.
han er mye mer hjemmekjær enn hva jeg er.
en sjelden, sjelden gang han er på en fest. på byen går han ikke.

ORIGINAL: ~mille~

jeg fester ca 1 gang i mnd og det gjør mannen min også....

Noe sont her og

Har vært på en fest etter at Oliver kom. Litt spesiell følelse, klarte liksom ikke slappe av [:D] Sambo har ikke vært på fest. Men vi koser oss mer enn gjerne med en øl på lørdagskveldene.[8D]

sambo og jeg er aldri ute og fester hver for oss.... er ikke noe gøy... hihi... ok, mange som reagerer på det og tror det er pga at vi er kjempesjalu på hverandre men det er absolutt ikke det... vi er bare sånn at vi trives best i lag og da blir det ikke så mange ganger i året akkurat... hehe... vi har jo både jonas og gården så det er ikke bare å reise... men vi er jo selvsagt sånn at vi kan reise bort til venner og bli der hele kvelden alene, men vi reiser alltid på fest sammen.[:D][:D][:D][:D][:D]

Her er det litt varierende hvor mye vi farter ute...noen mnd skjer det mer enn andre...Men jeg er sjelden ute på byen mer...syns det er litt kjedelig...hvis jeg er ute, liker jeg best å bare sitte noen venner rundt et bord og prate...sånn fylletur på byen er leenge siden.....men liker aller best å være hjemme hos venner vi...spise god mat, og skravle og tulle og spille spill kanskje....det er moro!! Da blir det fort sent....[:)] Men etter Iben kom drikker jeg ikke sånn veeeldig masse...så kjedelig å være dårlig dagen etter når jeg har henne å passe på...ikke noe å stå etter å bli så full heller...

En gang i mnd..prøver ialleflal. Han en lørdag, også min tur en annen lørdag. Men i år har jeg kun vært ute en gang og det har gubben også. Men istedet har jeg vært på kino da og ellers besøkt venner på kveldstid, bare for å komme meg litt ut og bare være meg.

Back
Topp