Festing av bilsete i bil uten isofix

Jeg har hatt baser (maxicosi) som både kan festes med isofix og belte tidligere.
Jeg har vært kjempe fornøyd ned de.
 
I dene har du oversikt over de forskjeliige best i test setene.
Her da med isofix, beltebase og seter uten base som festes med belte direkte.

Glemte du kanskje en link?

Jeg har hatt baser (maxicosi) som både kan festes med isofix og belte tidligere.
Jeg har vært kjempe fornøyd ned de.

Har sett på maxicosi cabriofix, er det det den heter? Ser ut som den kan festes både med belter og med isofix...
 
Så bra ! Da er det nok i den nye bilen vår :) Helt ærlig så vet jeg ikke hvordan denne isofixen ser ut haha :p Men skal sjekke i morgen :)
Det skal vere enkelt å finne dersom det er isofix i bilen. I vår bil ser det sånn ut i framsetet...
9499cedfb79bf1a2bb2795ea08007b2e


...og sånn i baksetet:
ed52e243b860525b69b797307e1ff9ef


Burde muligens tørka litt støv og smular. Skal huske det før babyen kjem.
 
Ja, Er det sete med den basen. Har vært kjempe fornøyd med det, da det har vært lett og behagelig å bære. det har komt bra ut i tester (hvertfall tidligere)
 
Ja, Er det sete med den basen. Har vært kjempe fornøyd med det, da det har vært lett og behagelig å bære. det har komt bra ut i tester (hvertfall tidligere)

Ja så ut som det gjør det bra i tester, et lett sete og mulig å feste på ulike måter så virker som det er midt i blinken for vår del :)
 
Hei! Jeg blir gal av å lete i jungelen av bilseter... Vi har ikke isofix på noen av våre biler, til tross for at den ene er en 2007 modell... Kan man fortsatt feste bilsete i en base eller er det ikke mulig uten isofix i bilen?

Tenker det er mye styr og lettere å gjøre feil hvis man skal ta ut og inn setet og feste det i setebeltene hver gang... Vi tenker å kanskje kjøpe adapter til vogna og ønsker muligheten for å bære baby i sete av og til slik at man slipper å for eksempel vekke h*n om h*n sover osv...
Det er forskjell fra basene, men noen baser kan festes med belte. Det gjør det mye enklere! Men bilstolene er ganske enkle å feste med belte de også. Men er selvsagt litt tungvindt om du er mye på farta!
 
Det er forskjell fra basene, men noen baser kan festes med belte. Det gjør det mye enklere! Men bilstolene er ganske enkle å feste med belte de også. Men er selvsagt litt tungvindt om du er mye på farta!

Har lest litt mer og funnet ut av det... Tenker vi skal sjekke om det er mulig å montere isofix i ene bilen, men har sett det varierer veldig om der er mulig og eventuelt pris så må undersøke litt mer :)
 
Back
Topp