festet

muffinium

Glad i forumet
idag var jeg hos legen og han kjente på hodet og den var festet...så bra å vite det...ganske beroligende.
håper min lille kommer snart da...er så trøtt idag jeg...hvordan går det med formen til dere?

så bra den er festet da....da er det hvertfall ikke så lenge igjen![:D]
vet ikke om min er det, da jordmora er på ferie, og legen ikke kan jobben sin[&:]

HIHIIHHII....regelmessig vondt er vel tegn på rier....det hjelper ikke å legge seg heller????
rier stoppes ikke av at du legger deg, men det skal kynnereg jøre....sjekk ut!!

spennende.,...!![:D][:)][;)]

ORIGINAL: Krepsen

Jeg vil også ha vondt... [:)]

*sjaluuuuuuuuuuuu*
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Førstegangsgravid*84

vet ikke om min er det, da jordmora er på ferie, og legen ikke kan jobben sin[&:]

E det sant at det ikkje e lenge igjen når håve e festa???????

ORIGINAL: tonky

ja...er det sant?

ORIGINAL: tonky

Det kan gå 4 uker også. Men også en dag.. Man vet aldri...

hmm....det kan jo gå uker da..men det er jo et skritt frem vel at den har festet seg....sa hvertfall jordmora...men da var ikke min festet da.,..det er noen uker siden nå..men håper den har festet seg nå da.....

Hodet her lå godt nedi bekkenet, men ikke festet i uke 32. På kontroll i uke 35 var det festet. Så hååååper det har litt å si...[:)] Men er egentlig ikke utålmodig enda, men gleder meg bare sånn til å få hilse på prinssesa mi... Men holder ut litt til. Men håper jeg ikke går over termin, og ihvertfall ikke over i august.

nå er smertene annerledes...
de er mer øverst i magen...hmmm...veit ikke hva jeg skal tro...tror ikke noe er på gang her...vet ikke jeg.vi får se...

Halla.
Var hos jordmor jeg også og hodet var festet ja.
Gleder meg til å få han ut.

har terminen 29.juli.

hei du...har aldrig snakket med deg før...gratulerer med festing av hodet jippiiii :)
du har termin en dag etter meg...spennende :) hvordan er formen?

hei.
jeg er ny her, første gang jeg skrev noe, men har vært inne og lest mye. på forskjellige ting.
kult å lese om hva andre sier og syne sog skriver.
jeg kjenner en del som har termin på slutten av juli, herregud tenk om det blir kø på ullevål.
jeg er fra oslo da.

Tashi
terminen 29.07.2006

hehe det blir sikkert kø...men ungen skal ut uansett.bor i Oslo jeg også og skal føde på ullevål...åååå oppps idag er det sååå mye bevegelser i magen min at jeg skal explodere ...
velkommen til baby verden du...gøy å bli mer siden mange av de juli medlemmene har alrede født...

Back
Topp