Festet????

Dorothy_1

Gift med forumet
Fikk beskjed på kontroll I dag om at hodet var nå godt festet, Det satt godt ned I bekkenet...
Har deres babyer festet Seg... ???

Jeg og trodde det hadde skjedd her siden jeg har hatt så mye stikninger der nede i siste men var vist ikke det gitt, var hos jordmor idag. Blir kanskje ikke så mye vondt når det skjer?? eller hm.kanskje mer vondt? har du noe peil?

Hei!

Nei hodet er ikke festet enda, men babyen ligger i hodeleie. Håper den holder seg der [:D] vil ikke at han/hun skal ut med rumpen først!!! [:D]

Forresten Dorothy_1: Hvordan har hjertelyden din vært på kontrollene dine? ( spør pga av at jeg ser du venter en gutt). [:D]

her har også mini festa seg, og hu har vært det i 2 uker nå... tror eksamens stresset hadde en liten innvirkning der, men er ikke sikker! Det gjorde i hvertfall veldig vondt for meg, og jeg hadde masse kynnere jordmora på føden sa det var fordi babyen festa seg... legen sendte meg opp dit, fordi magen var så vond hadde ikke sovi noe omtrent på noen dager.. så ja det gjør vondt! Veldig vondt, og kan da ikke tenke meg hvor vond en fødsel er... som jeg gruer meg og nå er det bare 4 uker igjen ca... hjelp! [&:]

Nei hodet har ikke festet seg men hun ligger med hodet ned.
Etter at hodet har festet seg så pleier det gjerne bli litt bedre, også er jo hodet med på å stabilisere bekkenet.[:)]

ORIGINAL: Cicilie

Nei hodet har ikke festet seg men hun ligger med hodet ned.
Etter at hodet har festet seg så pleier det gjerne bli litt bedre, også er jo hodet med på å stabilisere bekkenet.[:)]

Det hadde vært godt, att det blir litt bedre når hodet har festet seg. Litt lei av sitte og ikke orke gå pga stikkinger
[&:]

ORIGINAL: FirstTime

Jeg og trodde det hadde skjedd her siden jeg har hatt så mye stikninger der nede i siste men var vist ikke det gitt, var hos jordmor idag. Blir kanskje ikke så mye vondt når det skjer?? eller hm.kanskje mer vondt? har du noe peil?

Vet Ikkje, Men har hatt sinnsykt vondt I det siste, Og hatt noen skikkelige tak nederst I ryggen og nederst I magen.... Vet Ikkje om det kommer av det.. [8|]

ORIGINAL: rosenjenta

Hei!

Nei hodet er ikke festet enda, men babyen ligger i hodeleie. Håper den holder seg der [:D] vil ikke at han/hun skal ut med rumpen først!!! [:D]

Forresten Dorothy_1: Hvordan har hjertelyden din vært på kontrollene dine? ( spør pga av at jeg ser du venter en gutt). [:D]

Hjertelyden på babyen har ligget på alt fra 150 til 135....
Men den har STORT SETT ligget på ca 135 - 140....
Men I dag lå den på 150....
Når hun drev og skulle finne hjertelyden sah hun at nå begynnte babyen og bli Irritert på henne, For da hadde hjertelyden steget til 158.... [:D]

ok.

her har hjertelyden ligget mellom 132-148

ok.

Okey, Dere vet Ikkje hva det blir????
Den har joh mest gutte lyd... [:D]

ORIGINAL: Dorothy_1

ok.

Okey, Dere vet Ikkje hva det blir????
Den har joh mest gutte lyd... [:D]

Vi vet ikke hva det blir nei. Målingene har vært : 140-140-148-146-132

Var hos jordmor i dag. Hodet ligger visstnok ned, men litt til venstre. Så det tyder på at det ennå ikke er kommet helt ned. Har forresten ligget slik i flere mnd. nå. Si meg, skjønner ikke den ungen at h*n skal skli litt lenger ned eller????? 

håve te emilie he festa seg,ligge nok klar som en rakett[:)]

Ikke festet hos meg nei[&:]
Han har såtte fint med rompa ned(seteleie) i over en mnd nå[&:]
Trur ikke han kommer til å snu seg heller, men jeg håpe seff.

Her er hodet festet seg..

den he lenge låge me haude ned... ska til jordmor idag , kansje d he festa sej[:D] håpe i grunnen d [:)]

Fikk beskjed om at min lå langt oppe og at han fremdeles kan snu seg... og jeg som har hatt så mye vondt nedi der... da blir det vel enda vondere når han presser seg nedover.

Han ligger godt på plass, men er ikke festet seg.

Ja  da har lillingen her i gårdn åsså fæsta sæj!
Deili å vite!
Va på kontroll å der sa dem d..
Å dem har regna ca fødselsvekt på iallefall 3800..

Back
Topp