Festet seg?

lulan

Forelsket i forumet
Hei, kjenner man at babyn fester seg? Her har hatt to kvelder me urolig baby, og kjennes ut som at hun borrer seg nedover, kjennest som konstant tisser meg ut, noen andre som har det slik . Er i uke 36

Hos meg kjennes det også ut som hun borrer seg ned! Var hos jordmor for 3 dager siden og da var hun ikke festet.

I uke 32 hadde han snudd seg, og siden da kan jeg innimellom kjenne at han "borer" seg nedover. Men på ul denne uken var han enda ikke festet. 
Så jeg vet ikke hva man kjenner jeg, om det bare er slik eller om babyen er på vei til å feste seg. 
Om man har bekkenplager kan disse gå over når babyen fester seg, magen kan synke og noen puster bedre (jeg er hvertfal veldig tungpustet enda!!)

eg merka ikkje når ho her festa seg. fekk berre beskjed om at hode var festa når eg var på sjekk hos jm i uke 36...

Kan vist flytte seg igjen, selv om hodet er festet..... ble undersøkt tirsdag, da var hodet festet sa jordmoren. Var på kontroll igjen i dag, og da var hodet flyttbart selv om det lå langt ned i bekkenet......

Var på kontroll i uke 37 og da lå han i hodeleie, men hodet var ikke festet! Han turner rundt og ligger for det meste i tverrleie. Akkurat som 5åringen vår, hu lå for det meste på tvers

Jeg kjenne også den der "borringen" innimellom. Men jeg fikk beskjed av legen at det var stort sett bare førstegangs fødene der babyens hodet festet seg i god tid før fødselen. Og at ved de neste at det kanskje ikke festet seg i det hele tatt,evt ikke før selve fødselen var i gang. Ikke vet jeg :) Det er ikke festet hos meg. Med nr 1 så var hodet festet alerede i uke 34.

Back
Topp