Festet hode og bevegelser

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
De sier jo at lillegutt har festet hodet så langt ned i bekkenbunnen som han kommer. Får han da snudd hodet slik at han kan ligge med magen fram en dag og ryggen fram den neste? Hvis ikke så må jo nakken være meget fleksibel, eller? Kan dette være en av grunnene til at jeg kjenner sterkt ubehag og nedpress langt ned - hvis han snur hodet 180g rundt?

Oi, det vet ikke jeg noenting om desverre men ja. Det hørtes interessant ut. Skulle jo tro de satt ''bom'' fast da. Men jeg aner ikke i grunn...

Tankene begynner jo å spinne... De sa jo at når hodet var festet som det er hos meg så sitter de fast - da kan han ikke "løsne" hodet igjen. Er jo en anelse bekymret for at denne meget aktive krabaten skal skade seg slik som han holder på der inne, hehe

Jeg aner ikke, men lurer på det samme:) håper noen kan svare:)

Jeg var hos jordmor i dag, og nå har mi jente ligget med hodet ned siden ultralyd i uke 27, nå derimot hadde hun lagt seg hiiimla langt ned sa jordmor. Er uke 33 nå! Og hun beveger/snur/sparker som en gal. Det grenser faktisk mot det latterlige så aktiv hun er... Så de får nå bevegd seg godt selv når hodet er festet, dette var veldig vanlig sa jordmor, spesiellt med barn nr 2 :)

hmmm..lurer jeg på også :) Jeg håper det er hodet som er nede i bekkenet nå..ivertfall er baby kommet lang ned nå og det kjennes :) Skal til JM senere i uka...så får vel vite da :)

Back
Topp