Festet hode og andregangs!

Labbetussen683

Blir kjent med forumet
Hei igjen, er det noen av dere som er flergabgs som hodet ikke festet seg i det heletatt?
Eventuelt om det festet seg noen dager før eller uke før fødsel?
Vet det er normalt at dem ikke fester seg når man er føerhsngs altså,jeg bare lirer for jeg begynner bli utålmodig, er 39+1 og vesla har ingen umiddelbare planer om å komme ut tror jeg. Hehe
Andre 'tegn' som flergangs på at fødsel kan være dager unna?
her er det Altså ingen tegn til verken slimpropp, korsryggvondt eller noe som helst.
Det er noooe nedpress om kvelden, ellers nada.
Jeg vet hun kommer når hun er klar, men som utålmodig sjel er jeg bare nysgjerrig på andres erfaringer som flergangs.
Førstemann hadde jeg jo maserier i 3 dager og masse slim og blod osv Di siste dagene som gravid.
Nå er det merkelig stille og rolig:p
 
Hei igjen, er det noen av dere som er flergabgs som hodet ikke festet seg i det heletatt?
Eventuelt om det festet seg noen dager før eller uke før fødsel?
Vet det er normalt at dem ikke fester seg når man er føerhsngs altså,jeg bare lirer for jeg begynner bli utålmodig, er 39+1 og vesla har ingen umiddelbare planer om å komme ut tror jeg. Hehe
Andre 'tegn' som flergangs på at fødsel kan være dager unna?
her er det Altså ingen tegn til verken slimpropp, korsryggvondt eller noe som helst.
Det er noooe nedpress om kvelden, ellers nada.
Jeg vet hun kommer når hun er klar, men som utålmodig sjel er jeg bare nysgjerrig på andres erfaringer som flergangs.
Førstemann hadde jeg jo maserier i 3 dager og masse slim og blod osv Di siste dagene som gravid.
Nå er det merkelig stille og rolig:p
Hodet festet seg ikke i det hele tatt her, fikk beskjed at når vannet går måtte jeg legge meg ned på fødesengen. Ellers hatte jeg mye slim, slimpropp og tegningsblødning. Dager/timer før fødselen. Det var 3. fødsel.
 
Last edited:
Hodet festet seg aldri med nr 2. Fødselen startet med vannavgang 6 dager på overtid likevel :)
 
Hos meg har ingen festet seg. Med nr 1 ble jeg satt i gang på overtid med null modningstegn i forkant, nr 2 startet av seg selv etter ca 3 dager med modningstegn (murringer, kynnere, tegningsblødning), hun kom fire dager før termin. Nå er jeg 40+6 og venter på sistemann, har hatt modningstegn av og på i tre uker uten at noe har skjedd. Så det er jammen meg ingen fasit på disse fødslene!
 
Hos meg har ingen festet seg. Med nr 1 ble jeg satt i gang på overtid med null modningstegn i forkant, nr 2 startet av seg selv etter ca 3 dager med modningstegn (murringer, kynnere, tegningsblødning), hun kom fire dager før termin. Nå er jeg 40+6 og venter på sistemann, har hatt modningstegn av og på i tre uker uten at noe har skjedd. Så det er jammen meg ingen fasit på disse fødslene!
Kan bare signere på denne jeg, vi har hatt nesten identiske fødsler tydeligvis, utenom at jeg ble satt i gang med første pga vannavgang uten rier.
 
4 man på vei hær.... Hodet har vært festet i flere uker, som ikke er så vanlig på flergangs fødende. Trodde da at han skulle komme litt tidligere, men uke 39 nå og ingen ting som skjer. På de andre så gikk slimproppen og kynnerne ble sterkere. Her har jeg hatt modningsrier 3 runder som har vart i timesvis og vært ganske regelmessige, men så har de bare stoppet. Har dato for igangsetting om en uke, men ville ha han ut nå...... Satser på fullmånen i natt og krysser fingrene ;)
 
Hodet ble festet sent uke 38, tidlig uke 39. Trodde også det hadde noe å si men ble født 40+1 :joyful:
 
Hodet var så godt som festet i uke 38:) 40 uker i dag, ingen baby enda:smiley-ashamed004 Med første hadde jeg absolutt ingen tegn før det kom rier, så veldig spent på hvordan denne starter.
 
Back
Topp