Labbetussen683
Blir kjent med forumet
Hei igjen, er det noen av dere som er flergabgs som hodet ikke festet seg i det heletatt?
Eventuelt om det festet seg noen dager før eller uke før fødsel?
Vet det er normalt at dem ikke fester seg når man er føerhsngs altså,jeg bare lirer for jeg begynner bli utålmodig, er 39+1 og vesla har ingen umiddelbare planer om å komme ut tror jeg. Hehe
Andre 'tegn' som flergangs på at fødsel kan være dager unna?
her er det Altså ingen tegn til verken slimpropp, korsryggvondt eller noe som helst.
Det er noooe nedpress om kvelden, ellers nada.
Jeg vet hun kommer når hun er klar, men som utålmodig sjel er jeg bare nysgjerrig på andres erfaringer som flergangs.
Førstemann hadde jeg jo maserier i 3 dager og masse slim og blod osv Di siste dagene som gravid.
Nå er det merkelig stille og rolig
Eventuelt om det festet seg noen dager før eller uke før fødsel?
Vet det er normalt at dem ikke fester seg når man er føerhsngs altså,jeg bare lirer for jeg begynner bli utålmodig, er 39+1 og vesla har ingen umiddelbare planer om å komme ut tror jeg. Hehe
Andre 'tegn' som flergangs på at fødsel kan være dager unna?
her er det Altså ingen tegn til verken slimpropp, korsryggvondt eller noe som helst.
Det er noooe nedpress om kvelden, ellers nada.
Jeg vet hun kommer når hun er klar, men som utålmodig sjel er jeg bare nysgjerrig på andres erfaringer som flergangs.
Førstemann hadde jeg jo maserier i 3 dager og masse slim og blod osv Di siste dagene som gravid.
Nå er det merkelig stille og rolig