Festesmerter

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Hei hei..
Inne og sniker fra Prøvd Lenge, og Ass.bef...

Lurer på en ting.. Noen av dere som hadde festesmerter?
Beskriv dem, takk [;)][:)]

Ikke det at jeg trooor jeg har dem, men man vet jo aldri...

HEI!
Vet ikke om det var festesmerter, men hadde noen lette smerter i livmora omtrent på den tiden! Det var nesten som menssmerter...

Lykke til forresten, håper det snart stemmer for dere, og at spiren fester seg[:)]

Heisann[:D]
Nå har jeg aldri hatt det før, men mistenker at jeg hadde det denne gangen.. Allfall hadde jeg smerter ca en uke etter beregna EL.
Vet ikke heeeelt hvordan jeg skal beskrive det, men begynte med at jeg fikk vondt i korsryggen, så fikk jeg noen slags "tak" i mageregionen.. Kanskje litt som veldig plutselige ganske sterke menssmerte.. eller.. ja.. var ikke helt som menssmerter heller, men allfall smerter..hehe

Sinnsykt vanskelig å forklare, men kom allfall den dagen, varte mulig 1 time eller noe, så gikk det over og har ikke merket noe til det senere. Var allfall så sterke smerter at jeg vurderte smertestillende, men gikk akkurat over før det ble noe av.

Kanskje du kan forklare det du har kjent, så kan jeg se om jeg "kjenner meg igjen" [8D] jeg er ikke så god på å forklare nemmlig ..hehe

hei hei

jeg hadde mensmurringer ca en uke før IKM - men det var ikke noe spesiel smerte, var helt vanlig mensmurringer, bare at mensen aldri kom :)[:)]

Back
Topp