Festesmerter???

fano

Gift med forumet
Jeg våkna i dag av store smerter i magen. Ikke i tarmdeler av magen, men i hele livmoromerådet, det kjennes ut som en litt brennende, krampe, strekke følelse om noen skjønner. Det kjennes også bittelitt bak , nederst i korsryggen. Jeg fikk det forrige gang også, ta tok jeg 2 panodil zapp og la meg, men jeg tør ikke det nå. Fikk jo napp ved forrige forsøk. Alle de andre gangene har jeg aldri hatt noe i nærheten av dette. skal ikke ta noe smertestillende nå i tilfelle det gjør noen skade, men det er veldig fristende. jeg ber til høyere makter om at dette er et positivt tegn [8|]

Krysser fingrene for at det er ett godt tegn

Jeg er på dag 5 ja, jeg håper så inderlig altså. DEt kjennes ikke ut som mens smerter heller, og det kommer i tak. Hååååååååper det er et godt tegn [:D][:D][:D]

Crinonen har jeg aldri være plaget av, det eneste jeg har av den er ømme pupper og disse berømte restene som kommer ut. Foreløpig så er det fargefritt (hvitt) som kommer [;)]

Hihihi, godt tegn at det kommer tilbake da, knis [:D][:D][:D] Det lyder godt vettu[:D][:D][:D] Puppene mine er OFF LIMIT når jeg går på crinone, det gjør vondt bare noen kommer borti vorta mi [:@]

så spennede[;)]håper så inderlig det er festesmerter[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

Tusen takk alle sammen. Det har avtatt litt, så nå er det bare murringer [:)]

ORIGINAL: t.t.h.

kjenner litt murring jeg også [:)]

Håper det altså, det har avtatt litt nå, stikker til innimellom da, men de største smertene gikk over.....blir jo litt bekymret også når det ike fortsetter liksom [:o] Er så glad på dine vegne jeg serene [:D][:D][:D]

Back
Topp