Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Festesmerter? Noen som hadde det da de ble gravid? Hvordan kjentes det ut? HAr hatt stikkende/sviende Smerter i området der livmoren skal være fra 4 dager etter EL og det har nå vart i 4 dager. Ønsker veldig.........
Hei hei. Gratulerer. Tok også en test i dag, vet det er alt for tidlig men ble inspirert av at du hadde fått to streker. Men bare en strek enda. HAr litt tendens til mens smerter i ryggen, sånn litt no og da. Skal jo ikke ha mensen før den 30-31 juli da. Skulle så gjerne ønske, men etter 1 1/2 år med prøving blir man litt negativ.
Selv så merket jeg ting veldig tidlig, ca 1 uke e befruktning tenker jeg. Menssmerter i korsryggen + ømhet i området rundt livmoren - litt til og fra, men mest på ettermiddag/kveld. Vi hadde så vidt begynt å prøve, men var nesten 90% sikker når jeg kjente dette.. Krysser fingrene for deg! [:)]
Hei hei. Føler at det høres ut som det er mulig at det kan være festesmerter jeg kjenner. Tok en urin prøve for trodde jeg hadde urinveis infeksjon, men det hadde jeg da altså ikke. Blir spennede å se. Men er nok redd for å bli skuffet igjen
Er kvalm ja. Men er plaget med kvalme litt ellers også, så det trenger ikke være unormalt. HAr ikke hoppet på vekten. Kjennes liksom litt ut som om jeg skal få mens. Men det er jo lenge til enda. Tror også at jeg har mer hvit, tykk utflod enn vanlig, kan ikke huske å hatt det slik før.