Festesmerter?

Kvinne31-Juli2018 <3

Andre møte med forumet
Noen her som har opplevd festesmerter? Syklus er helt på utur etter exu og fjerning av en eggleder, men jeg kan nok være gravid. Vet riktognok ikke når jeg kan ha hatt el.
I går kveld kjente jeg først at det hogg til ved eggleder (venstre - eneste som er igjen) da jeg nøs :woot: Ca. 10 min senere var det murring/stikking på samme sted. Føltes som menssmerter, og varte i ca. to-tre min. Litt murring i dag og, men bare innimellom - og ingen blødning. Håper noen kan si noe om hvorvidt dette kan være festerelatert. Spent!:)
 
Jeg kjente et ganske kraftig stikk som varte i noen sekunder rundt 2 DPO den syklusen jeg ble gravid. Jeg lette nok etter symptomer men dette var så kraftig at det var umulig å ikke legge merke til.
 
Opplevde stikking i ca 30 sek i høyre lysk på 6 dpo. Fikk kraftige mensmurringer på 9 dpo. Da skjønte jeg at jeg var gravid.:)
 
Noen her som har opplevd festesmerter? Syklus er helt på utur etter exu og fjerning av en eggleder, men jeg kan nok være gravid. Vet riktognok ikke når jeg kan ha hatt el.
I går kveld kjente jeg først at det hogg til ved eggleder (venstre - eneste som er igjen) da jeg nøs :woot: Ca. 10 min senere var det murring/stikking på samme sted. Føltes som menssmerter, og varte i ca. to-tre min. Litt murring i dag og, men bare innimellom - og ingen blødning. Håper noen kan si noe om hvorvidt dette kan være festerelatert. Spent!:)
Det kan være el også om du ikke vet den har vært.
 
Jeg opplevde dette 7 dpo[emoji5] testet positivt 11 dpo[emoji5][emoji5]
 
Tusen takk for alle svar.
Tok, egentlig for moro skyld, en test i kveld. Helt tydelig strek:woot:
Dro da og kjøpte en Clear blue med ukeindikator. Den viste 3+ (5-6 uker). Kan ikke tro det! Hatt en del trøbbel, så begynte å gråte av glede:)

Gratulerer så mye!! [emoji7]
 
Tusen takk for alle svar.
Tok, egentlig for moro skyld, en test i kveld. Helt tydelig strek:woot:
Dro da og kjøpte en Clear blue med ukeindikator. Den viste 3+ (5-6 uker). Kan ikke tro det! Hatt en del trøbbel, så begynte å gråte av glede:)

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ da var det definitivt ikke festesmerter, men mest sannsynlig ligamentsmerter du hadde[emoji5][emoji5]
 
Tusen takk for alle svar.
Tok, egentlig for moro skyld, en test i kveld. Helt tydelig strek:woot:
Dro da og kjøpte en Clear blue med ukeindikator. Den viste 3+ (5-6 uker). Kan ikke tro det! Hatt en del trøbbel, så begynte å gråte av glede:)
Gratulerer! :)
 
Aha. Og det er vanlig? Kjenner dem fortsatt. Blir litt urolig for at det kan være et dårlig tegn...:(

Helt vanlig, det er livmorbånd som strekker seg fordi livmoren utvider seg! Ikke farlig[emoji5][emoji5]
 
Aha. Da skal jeg prøve å slå meg til ro med det. Tusen takk for svar:happy:
Skal til legen på mandag. Bestilt hos Volvat, så krysser fingra for at vi ser noe på ul.

Bare hyggelig[emoji5][emoji5]

Masse lykke til på UL[emoji173]️
 
Tenkte jeg skulle oppdatere dere. UL viste en liten spire på 6-7 uker. Fikk til og med se et bankende hjerte. Utrolig glade:)
Det var supre gode nyheter, gratulerer så mye [emoji7] [emoji173]
 
Back
Topp