Festesmerter- noen som har opplevd det?

Baby.3

Forelsket i forumet
Sniker i fra prøver-forumet, og lurer på om noen av dere har hatt festesmerter?

Hvordan kjentes det ut for dere, og hvor lenge etterpå slo testen ut positivt? :)

Her mener jeg helt klart jeg hadde et superstikk i første svangerskap, det var 5 dpo, så fikk jeg første skyggestrektest 8 dpo, og positiv digital sent 9 dpo.. Denne gangen visste jeg ikke at jeg ble gravid men kjente noen stikk denne gangen også, men jeg vsr sikker på at det var pga første ppillebrett :hilarious: vet ikke hvilken dpo det var da

Her mener jeg helt klart jeg hadde et superstikk i første svangerskap, det var 5 dpo, så fikk jeg første skyggestrektest 8 dpo, og positiv digital sent 9 dpo.. Denne gangen visste jeg ikke at jeg ble gravid men kjente noen stikk denne gangen også, men jeg vsr sikker på at det var pga første ppillebrett :hilarious: vet ikke hvilken dpo det var da

Hadde noen ganske kraftige stikk rundt 5-6 dpo. Svak positiv 9 dpo :)

Spennende! I går 7/8 Dpo, hadde jeg noen skikkelig stikkinger i livmoren. Kunne kjennes litt ut som noen stakk flere ganger med en nål eller strikkepinne. Det vedvarte i noen minutter før det gikk over. Har ikke hatt noe mer symptomer utover det:)

Jeg kjente et skikkelig stikk husker jeg (29+4 idag). Var vel omtrent 5-6 DPO. Tok ikke test før på dagen mensen skulle kommet, det var 10DPO. Utifra EL-test, hvilke dager vi prøvde og når termin er nå er jeg rimelig sikker på at forsøket var 16. april, og at spiren festa seg 5-6 dager etter det. Hadde også bittelitt blødning 6-7DPO, og trodde det var forvarsel til mens (som jeg pleier/pleide å få).

Jeg kjente et skikkelig stikk husker jeg (29+4 idag). Var vel omtrent 5-6 DPO. Tok ikke test før på dagen mensen skulle kommet, det var 10DPO. Utifra EL-test, hvilke dager vi prøvde og når termin er nå er jeg rimelig sikker på at forsøket var 16. april, og at spiren festa seg 5-6 dager etter det. Hadde også bittelitt blødning 6-7DPO, og trodde det var forvarsel til mens (som jeg pleier/pleide å få).

Etter disse stikkene jeg kjente, har jeg fått strekk/ubehag i livmor når jeg hoster/nyser/ler/reiser meg fort. Ømme/støle pupper, rare drømmer, kviseutbrudd og hetetokter. Så trodde virkelig jeg var gravid.

Men testen var negativ idag 10/11 dpo. Ikm på torsdag/fredag. Så da er nok håpet ute

Etter disse stikkene jeg kjente, har jeg fått strekk/ubehag i livmor når jeg hoster/nyser/ler/reiser meg fort. Ømme/støle pupper, rare drømmer, kviseutbrudd og hetetokter. Så trodde virkelig jeg var gravid.

Men testen var negativ idag 10/11 dpo. Ikm på torsdag/fredag. Så da er nok håpet ute
Håpet er ikke ute før mensen kommer! Vanskelig å ikke stresse med det, men prøv. Jeg glemte å bruke kalkulatoren den måneden det faktisk satt- men da visste jeg jo fra de to foregående at EL er sen hos meg, så vi prøvde et par ekstra dager. Fun fact: det var trolig «bursdagsrunden» min som var startskuddet her, haha.

Kjente små stikkinger inni magen 4, 5, 6 og 7 DPO. Akkurat samme type stikk som jeg kjente eggløsningsdagen. Det varte bare noen sekunder hver gang, men var vondt nok til at jeg måtte stoppe opp og krummet ryggen litt. Det skjedde 1-3 ganger om dagen.

Vet ikke om det var festesmerter, siden det gikk over så mange dager. Det lignet på smerten ved eggløsning, så det kan jo ha vært fra det gule legemet.

Et mer tydelig symptom for meg var faste pupper 7DPO. De føltes helt annerledes, hardere og liksom tyngre enn vanlig, men ikke ømme som før mensen. De er sånn enda og er straks i uke 9.

Back
Topp