festesmerter...? hehe

Cathy1

Elsker forumet
har såååå forferdelig med stikkinger i magen min i dag... eller.. nedre del av magen liksom...  mest på venstre side...
da jeg ble gravid forrige gang hadde jeg dette vel en uke etter EL , samme som nå... [:D][:D][:D] kjenner håpet bygge seg litt opp oppi toppetasjen her.. hehe...
tenker det kanskje er festesmerter?   er lov å håpe da [:)]

noen her som kan forklare hvordan deres festesmerter var ? viss man har hatt det da.. hehe...

og når dere fikk det ? =)

iiiiiiingen som vil svare meg? [&o]

er vel ingen som liker meg her da nei...   [:(]

ORIGINAL: Cre^tive

Jeg husker jeg hadde festesmerter, men klarer ikke huske nøyaktig nok til å forklare deg. Krysser fingrene foe en spire!![:)]

Ang liker/ikke liker.. Kjenner deg ikke[;)]

oki.. takk =) hehe... okey.. hmm...
hehe... nei det var no egentlig bare litt tull da.. hehe...   [:D][:D]

5 dager etter sex, begynte jeg å få "gangsperre" i livmora.. Denne varte i noen uker.. Og jeg vil tro det var festesmerter. Mistenkte iallefall ganske kraftig graviditeten før jeg testa.[:D]

Tror ikke det er noe som heter festesmerter, men har hørt om festeblødninger... Da jeg ble gravid hadde jeg også stikkinger i den ene eggstokken noen dager etter el. Kanskje du er gravid igjen..? Lykke til uansett! [:D]

ORIGINAL: bagheera

gangsperr i livmora? lurer da på om du fikk vondt for å gå da?
hadde så problemer med å gå her en dag på jobb pga jeg følte rett å slett jeg hadde gagsperr i livmora, slet med å gå oppreist[8|]

Nei.. hadde ikke problemer med å gå nei.

ORIGINAL: Totlå

Tror ikke det er noe som heter festesmerter, men har hørt om festeblødninger... Da jeg ble gravid hadde jeg også stikkinger i den ene eggstokken noen dager etter el. Kanskje du er gravid igjen..? Lykke til uansett! [:D]

vet ikke akkurat om det er noe som heter det da , men mange før her som har brukt det ordet da.. hehe.. er liksom smerter når egget fester seg til livmoren eller noe.. hehe.. så da er jo festesmerter egentlig ett greit ord på det vil eg si ... hehe...
ja vi får håpe [:D][:D][:D]   hihihi

Back
Topp