fester hodet seg???

Alk84

Gift med forumet
når han beveger veldig på seg, så kjennes det ut som noen tar en celleprøve på meg bare litt lenger opp enn nedi kjeden.... forrige lå i sete og ble tatt med keisersnitt, så dette er første gang jeg har hode ned...
kan denne følelsen være at hode fester seg eller kan det være noe annet? er ganske ubehagelig når det pågår...

Hei du!

Nå sier du ikke noe om hvor langt du er i svangerskapet, men det høres ut som det godt kan være at hodet er i ferd med å stille seg inn og feste seg. Mange beskriver et veldig press nedover, og at det føles som stikk oppover i skjeden. Så kanskje er det noe som begynner å gjøre seg klar? :dance018

Mvh jordmor Grethe

Hei du!

Nå sier du ikke noe om hvor langt du er i svangerskapet, men det høres ut som det godt kan være at hodet er i ferd med å stille seg inn og feste seg. Mange beskriver et veldig press nedover, og at det føles som stikk oppover i skjeden. Så kanskje er det noe som begynner å gjøre seg klar? :dance018

Mvh jordmor Grethe

takk for svar... ja jeg glemte kanskje og si at jeg er 34+3 uker på vei og den fine figuren som snurrer på hodet var en fin illustrasjon på hvordan det kjennes ut bare mere fram og tilbake "gnikking" :)

Back
Topp