Festede tråder, meninger

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Siden jeg er litt perfeksjonist og liker å ha god stemning tenkte jeg at jeg skulle ta opp dette igjen.

Etterhvert kan mengen festede tråder bli stor og lista lang og ikke alle synes de ulike trådene er like relevante.
Derfor er det vanlig å lage en Våre viktigste tråder, som vi også har.
Så jeg vil ha deres meninger om de festede trådene så vi i størst mulig grad er enig om hva vi ønsker å se daglig/det føste vi ser når vi kommer på forumet.

Jeg personlig synes det ligger for mange der og at kun det aller viktigste bør være festet med rød pin, men her kan det jo være andre meninger som er like mye verdt. :)
Hva tenker dere alle bør ligge der og hva kan vi heller putte i "våre viktigste tråder" slik at vi lett kan finne de igjen.

Feks klagetråden , men denne ønsker ikke jeg å se daglig.
Rett og slett fordi den drar ned humøret mitt på de gode dagene bare med overskriften.
Selv om jeg garantert kommer til å bruke den i løpet av svangerskapet. :p
Trenger denne å være bland det første som møter oss?

Kanskje noen synes at vekt tråder er lite koselige av samme grunn, etc.

Kjør debatt! :)

I skrivende stund måtte jeg scrolle en halv side og jeg sitter på en 50" skjerm :O
Woah!

Jeg er enig.. Synes egentlig det meste kan samles inn under våre viktigste tråder, testene-tråden feks er jo ikke sånn relevant nå, at vi går inn der og oppdaterer, så da gjør det jo ingenting om den ligger inn under de viktigste trådene :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Synes det holder med våre viktigste tråder jeg, enig i at det blir mange der. Kan vi ikke få puttet det som ligger der inn i den ene å gå via den?

27.12.14
02.06.10

Jeg også har tenkt at det har begynt å bli mange det oppe, men ville ikke si noe siden alle andre sikkert syns det var greit;)

Jeg også har tenkt at det har begynt å bli mange det oppe, men ville ikke si noe siden alle andre sikkert syns det var greit;)

Altså her inne vil det være like mange meninger som hjerter og det er greit, men jeg tror samtidig det er viktig å orsøke å følge et demokratisk flertall. Gud nå hørtes jeg ut som en politiker, hahaha.

Men jeg tenker det er greit å spørre hva alle mener før en av oss ber om opprydding.
Jeg synes vi bør være så enige som mulig først så alle føler at de blir sett.
Dette er VÅR plass :D

Ville ha hatt det meste på viktigste tråder og BV annonsene i en egen samletråd (topp 100, gavedryss osv), fryktelig tungvindt å bla forbi alt.

Skravletråden osv. er populære tråder som aldri faller ned fra toppen, men kan være nevnt i viktigste tråder for å holde på den i tilfelle den faller ned.

Er ordensmenneske og blir helt noia :p

Enig med flertallet her. Hadde likt å ha terminlisten festet, men that's it. Resten kan ligge i Våre viktigste tråder.

Alle tråder fra admin/forumansvarlig kan også ligge samlet.

Ville ha hatt det meste på viktigste tråder og BV annonsene i en egen samletråd (topp 100, gavedryss osv), fryktelig tungvindt å bla forbi alt.

Skravletråden osv. er populære tråder som aldri faller ned fra toppen, men kan være nevnt i viktigste tråder for å holde på den i tilfelle den faller ned.

Annonsering fra BV kan vi ikke gjøre noe med, men resten styrer vi selv.

Jeg vil gjerne og bare ha Terminlisten og våre viktigste tråder på topp.
Resten kan jeg linke i våre viktigste tråder

Jeg er også enig med flertallet. Terminlisten festet, resten i våre viktigste tråder. Kaaaanskje også ha fødesteder-tråden festet?

Er enig i å bare ha terminlisten og våre viktigste tråder, finner alt gjennom sistnevnte uansett.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Sier meg enig med dere andre her, høres ut som en ryddigere løsning :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Enig!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hvis dere lager en tråd med våre viktigste tråder, og legger inn de andre trådene der, så skal jeg klistre den på toppen, og ta vekk de der har lagt i viktigste tråder ;)

Det beste er hvis en av dere gjør det, for da har den som gjør det mulighet til å redigere innlegget, og legge til/fjerne tråder dere ikke synes er nødvendig å ha der lenger.
PS: det lønner seg at noen som er litt aktive gjør det. ;)

Denne tråden tenkte jeg skrive ogår, men lot være da jeg tenkte andre ville ha det slik siden ingen har sagt noe.
Men nå er det 10 (!!) festede tråder på topp.
Og ja, fint å ha en klagetråd og kan blåse ut litt innimellom, men vi er da alle i lykkelige omstendigheter så for meg er det mer naturlig og ha jubeltråden på topp. Har mer og juble for enn klage for. Selv om ingen av de trenger være på topp. Vi finner dem jo på våre viktige tråder.
Terminlista syns jeg bør være der, men det er den eneste (utenom de som admin sier må være der). Og selvsagt våre viktigste tråder :)
Min mening :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg tar meg av våre viktigste tråder siden jeg alt har laget en. :)

Back
Topp