Siden jeg er litt perfeksjonist og liker å ha god stemning tenkte jeg at jeg skulle ta opp dette igjen.
Etterhvert kan mengen festede tråder bli stor og lista lang og ikke alle synes de ulike trådene er like relevante.
Derfor er det vanlig å lage en Våre viktigste tråder, som vi også har.
Så jeg vil ha deres meninger om de festede trådene så vi i størst mulig grad er enig om hva vi ønsker å se daglig/det føste vi ser når vi kommer på forumet.
Jeg personlig synes det ligger for mange der og at kun det aller viktigste bør være festet med rød pin, men her kan det jo være andre meninger som er like mye verdt.
Hva tenker dere alle bør ligge der og hva kan vi heller putte i "våre viktigste tråder" slik at vi lett kan finne de igjen.
Feks klagetråden , men denne ønsker ikke jeg å se daglig.
Rett og slett fordi den drar ned humøret mitt på de gode dagene bare med overskriften.
Selv om jeg garantert kommer til å bruke den i løpet av svangerskapet.
Trenger denne å være bland det første som møter oss?
Kanskje noen synes at vekt tråder er lite koselige av samme grunn, etc.
Kjør debatt!
Etterhvert kan mengen festede tråder bli stor og lista lang og ikke alle synes de ulike trådene er like relevante.
Derfor er det vanlig å lage en Våre viktigste tråder, som vi også har.
Så jeg vil ha deres meninger om de festede trådene så vi i størst mulig grad er enig om hva vi ønsker å se daglig/det føste vi ser når vi kommer på forumet.
Jeg personlig synes det ligger for mange der og at kun det aller viktigste bør være festet med rød pin, men her kan det jo være andre meninger som er like mye verdt.
Hva tenker dere alle bør ligge der og hva kan vi heller putte i "våre viktigste tråder" slik at vi lett kan finne de igjen.
Feks klagetråden , men denne ønsker ikke jeg å se daglig.
Rett og slett fordi den drar ned humøret mitt på de gode dagene bare med overskriften.
Selv om jeg garantert kommer til å bruke den i løpet av svangerskapet.
Trenger denne å være bland det første som møter oss?
Kanskje noen synes at vekt tråder er lite koselige av samme grunn, etc.
Kjør debatt!