Festeblødninger eller spotitng?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
I natt var jeg på jo å da kom det 4-5 dråper med blod... :(
Er 5+6 i dag
Kjenner jeg får litt panikk jeg da..
Har ikke noe mer vondt enn jeg pleier og det ser ut til å ha stoppet..
Tok en test da jeg våknet å den var sterkere enn noen gang...
Men som sakt. Kjenner jeg får litt panikk.

Kan dette være ufarlig?

Last edited:
Det kan være ufarlig! Har du vondt? Kommet noe mer? Skjønner du blir redd!

-Taster fra appen-

Føler meg ikke noe annerledes enn i går. Annet enn bekymra.
Men kommer til P ringe legen nå kl 8
Gjør det, så kanskje du blir litt roligere :) Lykke til, er veldig sikker på at dette er uskyldig! :)

-Taster fra appen-

Har lest om mange som blør i svangerskapet og det likevel ikke er noe galt. Krysser fingrene for at det er harmløst!

Ringte legen i dag tidlig.. Hun sa det mest sannsynlig ikke var noe å bry seg om...

Hadde litt i dag på jobben også men det var utvanna og mørkt.. Så jeg håper det bare var rester av det fra i natt..
Kjenner jeg er veldig lite opptimietisk...

Tenker fortsatt på den positive testen i dasg tidlig,, men samtidig føler jeg meg veldig usikker :-(

Så lenge det ikke øker litt hele tiden så tror jeg du kan slappe av, men en positiv test er ikke svaret på om du mister eller ikke for hcgen er der jo lenge etterpå også

Kan komme f.eks om du hatt sex ? Jeg fikk blødning rett etter sex her om dagen, var mer brunt det som kom på morningen!

Så lenge det ikke kom mer og du er uten smerter trenger du nok ikke være bekymret!:)

har vondt i magen.. men vet ikke om det er fordi jeg er redd eller om det er fordi noe er på fære..

men jeg er kvalm og jeg har små tendenser til halsbrann...

Er så nervøs at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg :(

Ringte venninnen min...
Hun har selv opplevd SA'er og har tatt medisinsk grunnfag som en del av utdannelsen..

Hun har roet meg ned. Så nå tar jeg livet med ro.. Å tar ting som det kommer.
Kan uansett ikke se eller høre hva som skjer.. :)

PUSTER IGJEN.
klor deg fast lille spire!

Huff! Håper det går din vei! Pust og prøv å slappe av. Vil gjerne ha deg her inne.
Klem

Så ekkelt :( Håper det bare er en helt ufarlig blødning <3 Slimhinnene er jo så tynne og skjøre at de kan jo lett briste et blodkar ved fysisk aktivitet eller sex.

Back
Topp