Festeblødning?

stine30

Første møte med forumet
Hei :-)

Noen som har opplevd det samme? Jeg fikk en liten blødning 5 dager etr el. Tenkte det var en festeblødning men i dag fikk jeg en liten blødning igjen,7 dager etr el! kan man ha flere festeblødninger?

Hmm....har hørt om festeblødning, men vet ikke om det går ann å ha to festeblødninger. Men det er jo noen som spotter flere ganger når de er gravid da...

Hvis du spør legen din om festeblødning vedder jeg på at han/hun aldri har hørt om festeblødning. Det er vel heller et "oppfunnet begrep" her inne. Da jeg spurte min lege om festeblødninger stusset han fælt over hva jeg mente. Samme gjorde tre forskjellige leger på sykehuset.

ORIGINAL: Usynlig

Hvis du spør legen din om festeblødning vedder jeg på at han/hun aldri har hørt om festeblødning. Det er vel heller et "oppfunnet begrep" her inne. Da jeg spurte min lege om festeblødninger stusset han fælt over hva jeg mente. Samme gjorde tre forskjellige leger på sykehuset.

Takk for svar :-) Da er det bare til å vente å se om tanten kommer til neste helg!!

Min lege hadde heller aldri hørt om festeblødning.

ORIGINAL: Vinterdrøm

Min lege hadde heller aldri hørt om festeblødning.

Men det ER mange som har blødninger under sv.skapet (uten at noe er galt) samme hva legene sier. Slik er det bare[:)]
Så det kan godt være du er gravid[:D]

STemmer at man kan ha blødninger. Det er ikke unormalt så lenge blodet ikke er mørkt så vidt jeg vet.
Men festeblødning er det visst ingenting som heter [:)] Du får bare vente å se og krysse fingrene. Om
det ikke var mye blod er det nok ingen fare ! Krysser fingrene for deg [;)]

Men det er jo heller ikke uvanlig å blø såvidt etter samleie ? Kan jo hende det var dette
som forårsaket blødningen din (dersom dere eventuelt hadde samleie rundt den tiden?)

Men det er jo heller ikke uvanlig å blø såvidt etter samleie ? Kan jo hende det var dette
som forårsaket blødningen din (dersom dere eventuelt hadde samleie rundt den tiden?)

Hadde ikke samleie... Jeg krysser fingrene. Skal teste til helgen :-)
Lykke til alle sammen :-)

Back
Topp