Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Usynlig
Hvis du spør legen din om festeblødning vedder jeg på at han/hun aldri har hørt om festeblødning. Det er vel heller et "oppfunnet begrep" her inne. Da jeg spurte min lege om festeblødninger stusset han fælt over hva jeg mente. Samme gjorde tre forskjellige leger på sykehuset.
Hvis du spør legen din om festeblødning vedder jeg på at han/hun aldri har hørt om festeblødning. Det er vel heller et "oppfunnet begrep" her inne. Da jeg spurte min lege om festeblødninger stusset han fælt over hva jeg mente. Samme gjorde tre forskjellige leger på sykehuset.
ORIGINAL: Vinterdrøm
Min lege hadde heller aldri hørt om festeblødning.
Men det er jo heller ikke uvanlig å blø såvidt etter samleie ? Kan jo hende det var dette
som forårsaket blødningen din (dersom dere eventuelt hadde samleie rundt den tiden?)