Festeblødning?

I

ir0woihegoshei

Guest
Hei,
Jeg er en dame på 27 år som mistenker en mulig festeblødning. Vi hadde samleie en dag etter eggløsningen var ferdig den 29.08.24 forventet menstruasjon var den 10.08.24. Jeg har regelmessig menstruasjon og mellomstor mengde blødninger samt mellomsterke menstruasjonssmerter hvorav jeg noen ganger må bruke smertestillende men det er ikke så ille lenger. Den 10.08 når jeg ventet menstruasjon så kom den ikke på morraen som den pleier og jeg hadde heller ingen murringer som jeg pleier dagen i forveien.

Gikk på toaletet rundt klokka 20 på kvelden og når jeg skulle tørke meg var det rosa på papiret og nesten ingenting på papiret slik fortsatte det til neste dag noe stikkende følelser i underlivet men kan ikke sammenligne det med menstruasjonssmertene. Dag 2 i menstruasjonen kom det rosa med litt slim hver gang jeg tørket meg etter å ha tisset. Det kom da også en stripe i doen som var rosa. Senere skiftet det mellom å være rosa til lys rødt og det var hele tiden samme mengde. Jeg pleier å bruke tampong og må bytte 2/3 ganger det første 2 dagene og jeg pleier å ha koagler og mørk rødt blødning. Jeg har ikke observert koagler nå. Bruker nå bind som bare har noen dråper gjennom dagen. Som sagt når jeg går på do er det veksling mellom rosa og lysrødt på papiret og en stripe etter tissing.

Hadde litt hodepine, trøtthet og en litt uggen følelse i kroppen, kjenner at noe er rart. Har noen opplevd noe lignende? Tok test i går og i dag de var negativ (morgenurin)
 
Er tusen sånne spørsmål her inne. Må enten bare vente og se, teste på nytt eller måle hcg hos legen. Det siste gir det sikreste svaret.
 
Syklus kan svinge. Jeg har vanligvis en syklus på 28. Plutselig skjedde noe. Så jeg fikk syklus på 37 denne gangen.
Trodde flere ganger jeg va gravid. Eggløsning må ha forskyvet seg. Hvorfor vet jeg ikke.
Jeg la inn aksje på mange plasser. Ble ikke gravid
 
Back
Topp