Festeblødning

mhbhåper

Andre møte med forumet
Heisann! Sikkert vært masse tråder om dette tidligere, men; dere som har hatt festeblødning, når har den kommet? Hvilken syklusdag/dpo? Hilsen ei som hadde noen dråper blod på papiret for flere timer siden uten noe mer, og håper på festeblødning :rolleyes: :angelic:
 
Hmm, 9-10 dpo :) testet negativt samme dag (skulle på fest og ville dobbeltsjekke). Var sikker på at det var starten på mens.. Testet deretter på nytt 14 dpo fordi mensen aldri kom/tok seg opp. Var positiv test da gitt :p
 
Jeg har hatt festeblødning med de to siste. Og da kom det blodtråder, friskt blod på papiret 5 dpo. Fikk vel første positive test 4-5 dager etter det.
 
Hmm, jeg er på CD 30 i dag, vet ikke når jeg hadde EL så usikker på DPO. Noen dråper friskt blod kl. 17.30 i går og ingenting før lyserosa/brun utflod i dag. Tipper TR, men venter i spenning enda:nailbiting:
 
Hmm, jeg er på CD 30 i dag, vet ikke når jeg hadde EL så usikker på DPO. Noen dråper friskt blod kl. 17.30 i går og ingenting før lyserosa/brun utflod i dag. Tipper TR, men venter i spenning enda:nailbiting:
Lyserosa utflod er jo rester av blod så det kan bare bære fra blødningen i går om det ikke kommer mer i dag… krysser fingre for positiv test om noen dager!
 
Back
Topp