Festeblødning

Spireliten

Gift med forumet
Himmelbarn
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2024❤️
Februarhjertene 2025
Er der noen her som har erfaring med festeblødning? Jeg har spottet litt ca 7-9 dpo. Tok en test både 7 dpo og 9 dpo, og disse var negative. Er 10 dpo nå, og ikke spottet noe mer i dag. Har ikke testet for el, så er ikke helt sikker på når IKM er.. Kan det hende jeg har testet for tidlig, eller burde den blitt positiv nå?

Hei. Jeg har hatt festeblødning flere ganger. Men di kom sent i syklus. Cirka dag 24 i syklus 28.
Jeg fikk også blødning i denne prøvingen. Den startet 6 dager etter El cirka. Håpte på det beste. Tok letrozol i denne prøvingen. Desverre har jeg spottet i flere dager. Det er blitt som en mini mensen.....
Krysser fingrene for deg

Hei. Jeg har hatt festeblødning flere ganger. Men di kom sent i syklus. Cirka dag 24 i syklus 28.
Jeg fikk også blødning i denne prøvingen. Den startet 6 dager etter El cirka. Håpte på det beste. Tok letrozol i denne prøvingen. Desverre har jeg spottet i flere dager. Det er blitt som en mini mensen.....
Krysser fingrene for deg
Spennende! Krysser fingrene for oss begge!

Jeg tester egentlig aldri før 10 dpo ☺️ ta en ny om et par dager, kan godt være festeblødning
Takk for svar! Ble bare så ivrig når jeg tenkte på at det kunne være festeblødning, hehe..

Jeg har hatt festeblødning med nummer to og tre, ikke med første eller fjerde nå. Med nummer tre fikk jeg ikke positiv test før en uke etter festeblødningen :) Fikk så sent utslag at legen trodde det var noe galt, men alt var som det skulle :hilarious:

Jeg har hatt festeblødning med nummer to og tre, ikke med første eller fjerde nå. Med nummer tre fikk jeg ikke positiv test før en uke etter festeblødningen :) Fikk så sent utslag at legen trodde det var noe galt, men alt var som det skulle :hilarious:
Takk for svar! Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet :singing:

Hadde festeblødning denne gangen. Begynte å blø 9dpo (negativ test) og blødningen varte til 11dpo. Fikk svak positiv 10dpo og trodde det var kjemisk graviditet pga blødningen. Men er gravid enda, uke 16 nå :dance008

Back
Topp