Festeblødning

ungoghåpefull

Flørter med forumet
Hei!
Når jeg akkurat var på do kom det noen små prikker med lyserødt, ferskt blod. Var ingenting i trusa. Er 12dpo i dag. Kan dette være festeblødning?

Det så så annerledes ut enn når jeg får mensen. Da pleier det å starte med at hele utfloden blir litt brunlig. Nå var det klar utflod med noen lyserøde prikker.

Vet at ingen kan svare sikkert og jeg må vente å se. Men vil gjerne høre hva dere tenker, om det kan være festeblødning og deres erfaringer rundt det :shy:

Ingen kan si noe sikkert nei, meeeen det høres veldig som en festeblødning! Håper for deg! Aldri opplevd det selv da, men det er som dette jeg har lest mange som har det opplever det :)

Ingen kan si noe sikkert nei, meeeen det høres veldig som en festeblødning! Håper for deg! Aldri opplevd det selv da, men det er som dette jeg har lest mange som har det opplever det :)
Nå, ca. 2 timer senere har det ikke vært noe regn til rødt eller brunt på verken papir eller truse, så krysser fingrene for at det er festeblødning! Men må jo bare vente og se hvordan dette utvikler seg i kveld/i morgen :angelic:

Du kan sikkert ta en test i morgen/overmorgen for å finne det ut ;)

Så spennende! Jeg hadde selv festeblødning rundt 10/11 DPO i ene svangerskapent mitt. Var kun ett tørt med blodtilblandet utflod såvidt jeg husker. Fikk positiv test 14 DPO (testet ikke før) :joyful:

Så spennende! Jeg hadde selv festeblødning rundt 10/11 DPO i ene svangerskapent mitt. Var kun ett tørt med blodtilblandet utflod såvidt jeg husker. Fikk positiv test 14 DPO (testet ikke før) :joyful:
Ja, var litt sånn for meg idag også, men jeg hadde ett tørk med blank utflod med litt lyserøde prikker og neste tørk blank utflod iblandet lyserødt blod og tredje tørk ingenting. Har heller ikke sett noe tegn til blod resten av dagen.

Pleier forøvrig også å bli veldig irritabel/kronisk dårlig humør uken før mens. Ikm er på søndag og jeg er i veldig godt humør og ikke irritabel i det hele tatt, noe samboer også har kommentert som uvanlig denne uken:smiley-ashamed005

Da jeg opplevde festeblødning var det sånn som du beskriver, men i tillegg hadde jeg sterke mensmurringer (måtte nesten ta paracet, men gjorde ikke det). Testet positiv et par dager senere. :)

Da jeg opplevde festeblødning var det sånn som du beskriver, men i tillegg hadde jeg sterke mensmurringer (måtte nesten ta paracet, men gjorde ikke det). Testet positiv et par dager senere. :)
Takk for at du deler! Kjenner jeg begynner å få opp forhåpningene :shy: har ikke sett noe mer tegn til blod i etterkant. Skal se om jeg tester i løpet av dagen eller om jeg klarer å holde meg til i morgen.

Jeg har ikke kjent så mye på murringer da. Hadde bittelitt svake murringer i morges (13 dpo) som gikk raskt over og ligger å funderer på om det er mens som er på vei eller normalt i starten av graviditet, men er ikke så lett når det kan være et tegn på begge deler!

Back
Topp