junimammaaaaa
Andre møte med forumet
Når hadde dere festeblødning, og når testet dere positivt etter denne? Og hva sto det evt på clear blue? Kan det stemme med at det sto 3+ på min? Ikke det litt mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når hadde dere festeblødning, og når testet dere positivt etter denne? Og hva sto det evt på clear blue? Kan det stemme med at det sto 3+ på min? Ikke det litt mye?
Kan ikke ha vært festeblødning daHadde festeblødning, ventet 10 dager og da sto det 3+ høres det også Mye ut?
Da må du ta opp det med helsepersonell. Det er ingen her som kan svare på detFordi jeg tenker så mye på det, om det er en feil, eller om jeg er lengre enn jeg tror
Om du er 29 uker på vei har du vel vært på OUL å fått en termindato? Den er sjelden feil.Var festeblødning jo, er idag 29 uker på vei, er derfor jeg også er forvirret om jeg evt er lengre eller kortere på vei enn hva jeg egt er, fikk festeblødning 11 dager etter eggeløsning, også gikk det ikke opp for meg så jeg testet hele 10 dager etter der igjen og da sto det 3+, kan stemme at jet var 4 uker der men ikke mer, kanskje jeg produserer mye HCG?