junimammaaaaa

Andre møte med forumet
Når hadde dere festeblødning, og når testet dere positivt etter denne? Og hva sto det evt på clear blue? Kan det stemme med at det sto 3+ på min? Ikke det litt mye? :)
 
3+ pleier man å få mye senere enn rett etter festeblødning vel? :bored: Kanskje du har vært gravid lenger enn du tror og det var litt spotting bare? :cat: Eller kanskje tvillinger? :nailbiting::woot:
 
Når hadde dere festeblødning, og når testet dere positivt etter denne? Og hva sto det evt på clear blue? Kan det stemme med at det sto 3+ på min? Ikke det litt mye? :)

Er ikke alle som får festeblødning, men det skjer innen 15 dager etter befruktning eller noe sånt.
https://altformamma.no/artikler/463/article/item les her

Jeg fikk festeblødning ca nesten 1 uke etter befruktning og testet positivt 6 dager etterpå
 
det kan ha vært festeblødning men lite sannsynlig. Men har jo sett folk her inne som har fått 3+ allerede når de er 4+3 så da er jo det mulig :)
 
Var festeblødning jo, er idag 29 uker på vei, er derfor jeg også er forvirret om jeg evt er lengre eller kortere på vei enn hva jeg egt er, fikk festeblødning 11 dager etter eggeløsning, også gikk det ikke opp for meg så jeg testet hele 10 dager etter der igjen og da sto det 3+, kan stemme at jet var 4 uker der men ikke mer, kanskje jeg produserer mye HCG?
 
Du har vel vært på oul? De ser jo der hvor langt du på vei du er, så hvorfor fundere så mye på dette nå?
 
Men har du ikke vært på ultralyd ?? De tar sjeldent feil med tanke på antall uker.
 
Var festeblødning jo, er idag 29 uker på vei, er derfor jeg også er forvirret om jeg evt er lengre eller kortere på vei enn hva jeg egt er, fikk festeblødning 11 dager etter eggeløsning, også gikk det ikke opp for meg så jeg testet hele 10 dager etter der igjen og da sto det 3+, kan stemme at jet var 4 uker der men ikke mer, kanskje jeg produserer mye HCG?
Om du er 29 uker på vei har du vel vært på OUL å fått en termindato? Den er sjelden feil.
 
Back
Topp