Festeblødning

Lillemyyyy

Flørter med forumet
Noen som har opplevd festeblødning? Hvordan var den? Hvor lenge varte den? Hvor lenge etterpå testet du positivt? :love2
 
Jeg fikk en liten blødning den dagen jeg ventet mens. Den varte i 4-5 dager, men var veldig lite g trengte ikke noe bind, kun et tynt truseinnlegg. Var blanding av friskt og brunt blod
 
Jeg hadde forresten allerede testet positivt 3 dager før festeblødningen begynte:)
Da var det nok ikke festeblødning du hadde, går ikke an å teste positivt før det fester seg og til og med etter det kan det ta noen dager før man tester positivt. Var nok nidasjonsblødning du hadde:)
 
Jeg fikk en liten blødning 8dpo, 4 dager før IKM. Rosa og brunt blod og bare nok til at det kom på papiret. Regner med det var festeblødning.
 
Litt rosa/brunt 7dpo. Varte i 5 dager, stoppet plutselig opp.Tok test to dager etter det hadde stoppet opp. Hadde nok testet positivt før hadde jeg testet.
 
Da var det nok ikke festeblødning du hadde, går ikke an å teste positivt før det fester seg og til og med etter det kan det ta noen dager før man tester positivt. Var nok nidasjonsblødning du hadde:)

Er ikke festeblødning og nidasjonsblødning det samme?
 
Back
Topp