Festeblødning?

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Hei.
Kjenner eg ikke er så god på alt dette her, har en sønn på straks 7 år, så er igrunn lenge siden også ☺️ Ble gravid i juni og hadde desverre en abort i august (10+5). Da eg ble gravid i sommer (ikkje planlagt - men så velkommen) så fikk eg en blødning noe eg ikkje forstod hvorfor - fordi det hadde aldri skjedd før. Dette var 8 dager etter eggløsning.

I DAG kom det *beklager detaljer* - masse utflod og noe av det var veldig lys brunt og så vidt noe rosa. I dag er eg 11 dager DPO, kan det hende at dette er festeblødning? Har hørt den kan forekomme mellom 5-12 dager etter eggløsning

Kan være men trenger ikke. Vanskelig å vite egentlig.
Men har du fått positive tester nå (siden du skriver i september-klubben og ikke blant prøverne)?
Hvis du har testet positivt produserer du hcg og egget har festet seg tidligere. Da er det ikke festeblødning, men det kan være en hormonell blødning eller skjøre slimhinner. Er det festeblødning kan du tidligst teste positivt om et par dager da kroppen trenger tid til å produsere nok hcg til at det kan slå ut på test.
Lykke til

Back
Topp