Festeblødning

Jeg hadde pittelitt blod den dagen jeg forventet mens + dagen etterpå.. aner ikke, men må vel ha vært det?

Jeg blødde den dagen jeg skulle ta blodprøve. Ikke mye blod, men nok til at jeg skal ta ny blodprøve på mandagen. Sykepleier mente det var festeblødning

Det er godt mulig..
Eg las noe i går om at 1 av 4 kvinner opplever festeblødning, så det kan være noe i det? I følge en annen artikkel virker det som om alle får det rundt uke 4. Legen sa at en kan få det så sent som uke 7 også senere.. [emoji28] ikke lett å bli klok på det der! [emoji23]

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app

Tror det er en del som forveksler festeblødning med hormonell blødning. Festeblødning er når egget fester seg og man etter det begynner produsere hcg. Og så får positive tester pga det.
Dog kan mange få en hormonell blødning omtrent på den tiden man ellers skulle hatt mens.

Hadde ikke det med de to andre. Denne gangen kan jeg ha hatt både og, ev annen form for blødning.

Tror det er en del som forveksler festeblødning med hormonell blødning. Festeblødning er når egget fester seg og man etter det begynner produsere hcg. Og så får positive tester pga det.
Dog kan mange få en hormonell blødning omtrent på den tiden man ellers skulle hatt mens.
Åååh, takk! [emoji1] Er ikke lett å holde styr på alt! [emoji23]

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app

Ikke festeblødning, men begynte spotte på fredag (4+5) litt mer igår og så får vi se idag.

Jeg har aldri hatt det, nei..

• Liker
Reactions: Glo
Back
Topp