Festeblødning?

Drømmen1994

Flørter med forumet
Himmelbarn
Er litt ny på det her etter sa i 2016 og har egentlig fortrengt hele den graviditeten så husker ikke så mye. Har idag fått positiv test og termin er da etter mens 14.01.2017 noen som har opplevd festeblødning før? Har lett rosa slim/utflod men er livredd det er SA igjen. Noen som kan fortelle litt om sin festeblødning om dere har hatt?:)

Jeg hadde det denne gang. Bare en liten markering i truseinnlegget. Ikke mye. Men vet den kan være på mange forskjellige måter

Jeg blødde bittelitt brunt blod fra 7-10 DPO. Det var bare noen dråper i trusa. Jeg regner med dette var en implenentasjonsblødning :)

Har også fått svak positiv test idag og igår og har termin 14 januar regnet utifra siste mens å har nå merket litt brun-rødt slim på papire når jeg er på do :/ hvor sterk var streken på testen din?

Har også fått svak positiv test idag og igår og har termin 14 januar regnet utifra siste mens å har nå merket litt brun-rødt slim på papire når jeg er på do :/ hvor sterk var streken på testen din?
Hadde bare ett lett rosa utflod og 2 nesten usynelige flekker på bindet etter en hel natt og ikke merket noe mere etter det. Ringte jormod idag og er mest sannsynelig bare en liten festeblødning, tok ny tetst idag og det var like positiv:) Har du blødd mye utenom? er veldig vanelig med festeblødning, har hatt SA en gang i 2016 og da blødde jeg lettt 1 dag før det styrta på:( får håe du bare har festeblødning du og:Heartred

Hadde bare ett lett rosa utflod og 2 nesten usynelige flekker på bindet etter en hel natt og ikke merket noe mere etter det. Ringte jormod idag og er mest sannsynelig bare en liten festeblødning, tok ny tetst idag og det var like positiv:) Har du blødd mye utenom? er veldig vanelig med festeblødning, har hatt SA en gang i 2016 og da blødde jeg lettt 1 dag før det styrta på:( får håe du bare har festeblødning du og:Heartred
Har ikke blødd noe utenom når jeg merket litt rød-brunt slim på papire når jeg var på do tiligere. Har tatt bind i trusa tilfelle jeg skulle begynne å blø men ingenting på det til nå vertfall.

Har ikke blødd noe utenom når jeg merket litt rød-brunt slim på papire når jeg var på do tiligere. Har tatt bind i trusa tilfelle jeg skulle begynne å blø men ingenting på det til nå vertfall.
da høres det ut som det er en festeblødnig:) Er j otildig for oss begge og strekene blir nok sterkere etterhvert! Vi har lik termin så jeg nå:D

Back
Topp