Festeblødning?

Bkno1348972

Første møte med forumet
Hallo!
Jeg går på p-pillene loette 28 og har gjort det i 8 måneder nå. Jeg har ikke glemt en eneste pille på over et halvt år og tar de til nesten samme tid hver dag, mellom 7 og 10 om morgenen. Jeg og kjæresten min er fortsatt ganske unge, så vi ser ikke etter å få barn før om tidligst 4-5 år. Problemet er at jeg skulle hatt mensen fra lørdag 14. til onsdag 18. November (den har vært regelmessig i mange måneder). Jeg hadde en tilnærmet mens, men den kom mandag den 9. og varte til søndag 15. November. Den tilsvarende mensen som kom var lett, på en måte som en slags utflod med blod. Kan det ha vært en festeblødning? Har planer om å ta en graviditetstest på mandag.
 
Nå er ikke jeg noen ekspert men m nr 3 på vei har jeg selv hvertfall ikke opplevd en sånn type festeblødning :-p m mine har det vært ørlite blid på papiret en gang.
Så er det jo også ekstreeeemt liten sjanse for å bli gravid på pillen når man er så presis som du er. Men det er jo ikke værre enn å ta en test nei
 
Jeg har hatt festeblødning hver gang, og det har vært bittelitt blod ved toalettbesøk én gang. Det har også kommet mange dager før jeg skulle fått mensen.
 
En festeblødning vil komme dager før mensen skal komme og er kun en liten blødning :-) så tvilsomt at det er det!
 
Jeg har tenkt å ta meg en tur innom apoteket å kjøpe en test på mandag for å sjekke for sikkerhets skyld uansett da:happy:
 
Har hatt festeblødning begge gangene jeg har vært gravid, er blodtilblandet utflod som har gått over til brun utflod som har vart noen dager :) begynte ca 1 uke før mens begge gangene.. Vet ikke om det kalles festeblødning men har iallefall hatt det slik :D lykke til !
 
Back
Topp