R
Rosafrøken
Guest
Har aldri hatt blødninger utenom mensen før nå, for ca 5 dager siden fikk jeg lyse rosa utflod ( ca to uker før TR skal komme). Det var ikke mye, og varte bare en dag, kan det ha vært den berømte festeblødningen? og 3 dager etter den lille blødningen (altså på søndag) så fikk jeg mensenmurringer/kramper på kvelden etter at jeg hadde lagt meg, og det sammen var det i går kveld.
Noe annet jeg har merket de siste dagene er at jeg må oftere på do, våkner til og med på natta fordi jeg må tisse. Men hvis jeg er gravid så er jeg jo ikke så langt på vei enda at jeg blir tissetrengt allerede eller?
Har lyst til å ta test men er vel for tidlig for det, så må vel vente en stund til før jeg kan teste, men tenkte å høre hva dere tror eller om noen andre har opplevd det samme?
Takk for svar!
Noe annet jeg har merket de siste dagene er at jeg må oftere på do, våkner til og med på natta fordi jeg må tisse. Men hvis jeg er gravid så er jeg jo ikke så langt på vei enda at jeg blir tissetrengt allerede eller?
Har lyst til å ta test men er vel for tidlig for det, så må vel vente en stund til før jeg kan teste, men tenkte å høre hva dere tror eller om noen andre har opplevd det samme?
Takk for svar!