festeblødning?

• Trådstarter Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet Opprettet
M

mammaelskerdeg

Guest
heihei:)
lurer litt på en ting..går det an å ha festeblødning dagen før mens? 
den er veldig punktlig, så blei litt paff da jeg merket brunt utflod idag.. men det var kun den ene gangen, nå er det ingenting.

viss evt det kan være en festeblødning vil testen være posetiv imorgen?

Om det er en festeblødning vil ikke en test være positiv før om en til to uker. Siden du sier at tanta etter planen skal komme i morgen tror jeg heller det er spotting som kan forekomme før mens eller i steden for mens om du er gravid. Har du hatt regelmessige sykluser i det siste?

ja di har vært veldig regelmessige, så derfor jeg blei litt paff idag:p men regner med det bare er en begynnelse på mens da:)

Dersom ikke tanta kommer i morgen ville jeg tatt en test. Testegal som jeg er hadde jeg nok allerede testet i flere dager om jeg var deg :-P Lykke til :-)

hehe blir så lei meg når di er negative, så tester aldri før ikm:p
erk, får kjøpe en ikveld så kan ligge klar og vente til imorgen om ikke TR skulle komme:)

Jeg hadde også noe i dag som jeg trodde kunne være en festeblødning. Var litt rosa på papiret i dag og vi hadde el på mandag. Håper at tanta ikke kommer da

Jeg hadde litt rosa på papiret den dagen jeg ventet mens og trodde at den kom. Men det gjorde den ikke.  Testet positiv dagen etter. :)

oh, ennå håp alså:) får teste imorgen da, selv om jeg tror den er negativ denne gangen også:(

hei. sniker litt jeg:p 

jeg hadde masse uflod med litt brun/rosa farge på her for en uke siden, og tenker at kanskje det var en festeblødning. Fikk også beskjed av jordmorsiri at det kunne høres sånn ut. Hadde en MA i oktober, og kjenner jeg har akkurat samme symptomene nå som jeg hadde da jeg ble gravid da.. Så jeg venter spent på en positiv test, men tenkte å vente hvertfall en uke til med å teste :) 

Eg hadde festeblødning på tirsdagen, en dråpe blod på papiret. Så litt brunt blod på torsdagen, POSITIV test på lørdagen på ikm dagen :) Når egget feste seg, produsreres hcg fort :)
Så du har nok heilt sikkert ein begynnande mens :(

Men lykke te :)

Back
Topp