Festeblødning

kariness

Elsker forumet
Nå er jeg veldig glad for at jeg har et forum. Jeg har nettopp hatt litt festeblødning (som jeg gjetter at det er?!) litt brunt i trusa (ca en teskje!).. Er 11 dpo.. Flere som har hatt det? Hvordan var deres? Kan jeg forvente mere blod?
 
det er så forskjellig fra person til person.. Noen kan ha litt i noen dager mens andre ikke.
Noen får ikke festeblødning i det hele tatt..

Men hadde hatt et innleg. i trusa for å være sikker :)

håper det hjalp deg litt :) Gratulerer  så mye med spira :)
 
Det er så deilig At det er så mange som vet så mye :) blir så mye mer avslappa da! :) Da skal jeg nok sikre meg meg et truseinnlegg :) håper ikke det kommer mye, man blir liksom litt nervøs alikevel..
 
om det ikke er smerter så går det fint, men kommer det smerter med blod (friskt blod) er det litt være, men betyr ikke at det er noe farlig for det om. 
Om man er redd for noe kan man jo også ta kontakt med legen, men så tidlig så kan dem ikke gjøre noe spesielt..

men noen kan også mensen selv om dem er gravide :)
Noen får festeblødning og noen får ikke noe..
Festeblødning er så ivinduelt og forskjell på pers - pers.
Ikke lurt å lese seg til forskjellige ting på nette heller for der kan man bli mere skremt en at det det gjør godt.(bare min erfaring, men uheldigvis så ente disse dårlig å) men kroppen var bare ikke klar for det.

Uansett dette kommer til å gå bra det er jeg sikker på :)
Bare hyggelig :) Kjekt å kunne hjelp å svar på det man vet /hjelpe andre som lurer :)
 
Jeg "sleit" med små blødninger i flere uker av mitt første svangerskap og bekymret meg mye i perioder! Men d gikk helt fint! Blødninger er gyldig grunn til å få tidlig ul, så legen kan helt sikkert henvise deg hvis d fortsetter:)

Denne gangen hadde jeg d jeg tror var festeblødning på 8 dpo, ingenting 9 dpo og litt brun utflod igjen i dag 10 dpo... håper ikke jeg må gå å ha sånne småblødninger denne gangen også, man blir jo selvfølgelig bekymra:/
 
Så lenge du ikke har smerter og mye friskt blod, er nokk ikke dette noe å bekymre seg over. (selv om jeg veeet det er vanskelig å la være) slimhinnene er skjøre under en graviditet og det er svært vanlig å blø litt. Jeg spottet mye de første ukene av forrige svangerskap, men alt gikk fint til tross for det :-)
 
Jeg hadde festeblødning 10 dpo, jeg tror iallefall det var festeblødning. Det kom litt blod på papiret da jeg tørka meg etter å ha vært på do, men det ble med det. Kom aldri no mer. 
Tok test et par, tre dager etter, og der sto det gravid, gitt :)
 
Jeg tror det er bra å dele sånne her ting jeg.. så folk kan se hva andre opplever og ikke freake ut over litt blod på papiret liksom! :)

Jeg hadde jo fått positiv test FØR jeg hadde festeblødning.. Skal det liksom være mulig? ^^
 
Hei!

Jeg hadde festeblødning med nr 1. Det utartet seg som pittelitt lyserosa på papiret, ca 8 DPO. Ble ikke noe mer enn det :)
 
Nå fikk jeg akkurat det samme på 7 DPO..
 


kariness skrev:
Jeg tror det er bra å dele sånne her ting jeg.. så folk kan se hva andre opplever og ikke freake ut over litt blod på papiret liksom! :)

Jeg hadde jo fått positiv test FØR jeg hadde festeblødning.. Skal det liksom være mulig? ^^



Ja, jeg har lest at det er mulig! Først fester egget seg til livmorveggen, og produksjon av hCG begynner. Så kan egget grave seg lenger ned, noe som kan føre til blødning. Dette kan skje med en gang, eller etter litt tid, gjerne rundt 4 uker og forventa mens, og mange tester jo positivt før det. Man burde kanskje kalt det "gravesegendalengerned-blødning" :)
 
Back
Topp