festeblødning...?

julipia

Betatt av forumet
Jenter! Vi hadde sex på EL dato 9 juli. (var bortreist dagene før, men rakk visst akkurat hjem, ti hi)
Så i går 17 juli oppdaget jeg i dusjen under intimvask at jeg hadde litt brunlig utflod og minmale dråper blod.
Jeg forventer mens 25. juli.
Det kniper og stikker veldig, men det har det i grunnen gjort mine siste mensperioder så trenger ikke bety stort.
;) MEN må innrømme at denne utfloden setter meg på sporet av tanker om festeblødning. Leser den kan komme 5 - 12 dager etter befruktning.
Hadde vært STAS.

...dette er ulidelig spennende.

måtte bare få det ut et sted...

så kommer kampen med siden egen utålmodighet så en ikke tester for tidlig!!!

Spennende.
Krysser fingrene for at det var en festeblødning [:)]

Jeg hadde festeblødning i forrige svangerskap. Det var akkurat som du beskriver. Håper du snart får en positiv test. [:D]

Takk, jordbærjente!
Jeg klarte ikke dy meg og tok en test i dag morges, 4 dager før forventet mens.
Den var dessverre negativ.
Det var QR. Ser noen har dårlig erfaring med å teste tidlig med det merket.
Så jeg lever i håpet ! !

,,,,og er ganske utålmodig...

skjønner veldig godt du er utålmodig. Prøv en clearblue[:D] Gleder meg til oppdateringer når du skal teste igjen. 

ORIGINAL: julipia

Jenter! Vi hadde sex på EL dato 9 juli. (var bortreist dagene før, men rakk visst akkurat hjem, ti hi)
Så i går 17 juli oppdaget jeg i dusjen under intimvask at jeg hadde litt brunlig utflod og minmale dråper blod.
Jeg forventer mens 25. juli.
Det kniper og stikker veldig, men det har det i grunnen gjort mine siste mensperioder så trenger ikke bety stort.
;) MEN må innrømme at denne utfloden setter meg på sporet av tanker om festeblødning. Leser den kan komme 5 - 12 dager etter befruktning.
Hadde vært STAS.

...dette er ulidelig spennende.

måtte bare få det ut et sted...

så kommer kampen med siden egen utålmodighet så en ikke tester for tidlig!!!

Hadde EL likt vi da.. jeg hadde positiv på morgenen den 9 og 10 [;)] og IKM den 25 [;)]

Hei Zid! Ser du skriver du hadde eggløsning 9/10 juli....Har du litt lenger syklus siden du skal forvente mens først mandag 25? Jeg ser at jeg har skrevet feil nemlig. Jeg skal forvente 23. juli, ikke 25. Altså fredag, ikke mandag.
...og slikt er jo viktig i disse ventetider;)

ORIGINAL: julipia

Hei Zid! Ser du skriver du hadde eggløsning 9/10 juli....Har du litt lenger syklus siden du skal forvente mens først mandag 25? Jeg ser at jeg har skrevet feil nemlig. Jeg skal forvente 23. juli, ikke 25. Altså fredag, ikke mandag.
...og slikt er jo viktig i disse ventetider;)

Uhh..ble av innlegget jeg skrev her da?? jaja.. prøver igjen..

Etter jeg fikk alexander så har jeg hatt disste tidene: altså skrevet opp 1 dag i mens hver mnd:

Start: 27 nov

Start: 30 des

Start: 30 jan

Start: 1 mars

Start: 30 mars

Start: 28 april

start: 28 mai

start: 25 juni

Så hatt ca 30 dager mellom hver gang de siste mnd, men nå sist mens så fikk jeg den 3 dager før tiden.. altså 25 juni.. så regnet at IKM er 25 Juli.. Før minstemann så hadde jeg 28 dager syklus.. så kanskje jeg har det NÅ??? Litt vanskelig å vite siden jeg HÅPER ikke tanta kjem nå mot/i helga.. hehe

Men hadde jeg hatt 28 dager, så hadde vel IKM vært på fredag 23, ikke søndag 25.. hmmmm

men da bør vel jeg få litt svar på testen jeg tar i morra tidlig håper jeg.. hehe

Back
Topp