Festeblødning/tul

Lykkeligmammatil3

Flørter med forumet
Igår kom den berømte festeblødningen, har hatt det i alle mine 3 svangerskap så prøver å se på det som en trygghet. Regner med egget har festet seg godt når det graver seg ned. Kjenner jeg er redd for å miste allikevel, har hatt to SA, det sitter i meg[emoji22]. Blir nok tul i uke 6-7 for å være sikker. Flere som skal på tidlig ultralyd?

Igår kom den berømte festeblødningen, har hatt det i alle mine 3 svangerskap så prøver å se på det som en trygghet. Regner med egget har festet seg godt når det graver seg ned. Kjenner jeg er redd for å miste allikevel, har hatt to SA, det sitter i meg[emoji22]. Blir nok tul i uke 6-7 for å være sikker. Flere som skal på tidlig ultralyd?

Jeg er førstegangs og ikke opplevd festeblødning. Jeg tenker også at jeg skal på UL i uke 8 ish.

Jeg er førstegangs og ikke opplevd festeblødning. Jeg tenker også at jeg skal på UL i uke 8 ish.

Var bare bittelitt rosa på papiret igår, kun når jeg tørka meg. Bombesikker på at det var festeblødning, helt likt de andre 3 gangene[emoji106]Synes tul er greit for da kan de se hjerte slår og man roer seg veldig[emoji5]Venter til ca uke 7 tenkte jeg, bruker privat gyn så tar den der.

Krysser fingrene for at det var det da ja helt enig! Jeg har ingen grunn til å tro at det kommer til å gå galt med lille i magen, men generelt bare usikker. Antageligvis fordi jeg er førstegangs og uviten, men som du sier, da kan man se at hjerte slår og kan roe seg [emoji4]

Back
Topp