festeblødning? skjønner ingenting

Bkno6327762

Andre møte med forumet
Hei! hadde sist mens 12, mars og har en stabil syklus på 28 dager. Eggeløsning rund den 26 mars. Men nå på mandag den 03.april begynte jeg og blø, helt lyserosa blod, eller mørkt brunt "klissete" utflod. var så si borte igår trodde jeg, men var påan igjen idag ettermiddag. Idag er de mer klissete lyst blod, men de lukter ikke "mensen" om dere fatter hva jeg mener:rolleyes:

Men har aldri blødd en uke etter eggløsning før, men kommer alltid på tida. Tok en test idag mårges, 11 dager etter eggløsning, men den var negativ trodde jeg... Da jeg kom hjem fra jobb, kunne jeg skimte en strek men den var så liten at de kunne ha vert en skyggestrek også, og dette var jo etter mange timer.

har ikm på lørdag, så blir spennende og se, men har jo småblødd i 4dager nå, men ikke sånn an jeg trenger og bruke bind eller tampong, er kun når jeg tørker meg. Noen som har opplevd noe lignende eller har peiling på hva dette kan vere?

Takk på forhond for svar :)

Jeg har opplevd ca samme, men det var en exu og fra ikm (har kun 10-11 dager lf).
Men kan være festeblødning. Og om det er det så kan du forvente positiv test veldig snart [emoji14]

En strek kan oppstå på tester som har ligget lengre enn tiden. Jeg får nesten alltid strek etter tiden..

Kan desverre også være hormoner i ubalanse.. klissete brun utflod er gammelt blod blanda med utflod.
Spennende:p oppdater oss da :)

Hei! hadde sist mens 12, mars og har en stabil syklus på 28 dager. Eggeløsning rund den 26 mars. Men nå på mandag den 03.april begynte jeg og blø, helt lyserosa blod, eller mørkt brunt "klissete" utflod. var så si borte igår trodde jeg, men var påan igjen idag ettermiddag. Idag er de mer klissete lyst blod, men de lukter ikke "mensen" om dere fatter hva jeg mener:rolleyes:

Men har aldri blødd en uke etter eggløsning før, men kommer alltid på tida. Tok en test idag mårges, 11 dager etter eggløsning, men den var negativ trodde jeg... Da jeg kom hjem fra jobb, kunne jeg skimte en strek men den var så liten at de kunne ha vert en skyggestrek også, og dette var jo etter mange timer.

har ikm på lørdag, så blir spennende og se, men har jo småblødd i 4dager nå, men ikke sånn an jeg trenger og bruke bind eller tampong, er kun når jeg tørker meg. Noen som har opplevd noe lignende eller har peiling på hva dette kan vere?

Det kan godt tenkes at det er festeblødning. :D Bilde av testen du tok?

Dersom du har IKM i morgen, hiv deg med på denne - http://forum.babyverden.no/threads/testedate-7-9-april.1877319/

Jeg opplever slike blødninger/spotting nå - og slik har jeg hatt det i mange uker. Men det skyldes hormonell ubalanse etter SA, så det blir jo noe litt annet.

Det du har høres egentlig ut som spotting før mens. Det kan jo forekomme selv om du ikke pleier å ha det til vanlig.

Meeen, det kan også være festeblødning. Du får ta en ny test om noen dager :)

Hadde det lignende denne syklusen, men var bare spotting før mens brøt skikkelig ut på 4. dagen. Jeg bruker å ha syklus på ca 29 dager, men spottinga begynte på CD25. Syklusen har vært ustabil etter sa i februar. Tok tester da jeg håpet det kunne være festeblødning, fikk svak strek på test dagen før mens kom for fullt, men det var en veldig sensitiv test på 10, så vet at det ikke telles :p Men hadde jo et håp at den skulle bli sterkere etterhvert :p
Håper det er festeblødning på deg, så slipper du å bli like skuffa som meg :( Er så kjedelig når kroppen begynner å tulle med syklus og spottetull :(

Hadde det lignende denne syklusen, men var bare spotting før mens brøt skikkelig ut på 4. dagen. Jeg bruker å ha syklus på ca 29 dager, men spottinga begynte på CD25. Syklusen har vært ustabil etter sa i februar. Tok tester da jeg håpet det kunne være festeblødning, fikk svak strek på test dagen før mens kom for fullt, men det var en veldig sensitiv test på 10, så vet at det ikke telles :p Men hadde jo et håp at den skulle bli sterkere etterhvert :p
Håper det er festeblødning på deg, så slipper du å bli like skuffa som meg :( Er så kjedelig når kroppen begynner å tulle med syklus og spottetull :(

off ja håper ikke dette bilr en "vane" i syklusen, blir vertfall kjempe irriterende og gå rundt og spotte slik som dette:shy:

Vedlegg

• 17796010_10210870522537214_7914167569469605598_n.jpg
    17796010_10210870522537214_7914167569469605598_n.jpg
    42,3 KB · Visninger: 182
  • 17800195_10210870523577240_3440636356570725661_n.jpg
    17800195_10210870523577240_3440636356570725661_n.jpg
    41,1 KB · Visninger: 184
er nåkk bare en skyggestrek. var litt vanskli og få med på bilder, men den er liksom litt blå også på ekte, men har hørt det er en del tull med disse testene, er clearblue early.

Skal slenge meg på:woot:

Har dessverre ingen kjennskap til de testene, men mener jeg også har hørt at mange får skyggestreker. Får håpe streken blir sterkere fremover. :)

Sees på festedaten. ;)

er nåkk bare en skyggestrek. var litt vanskli og få med på bilder, men den er liksom litt blå også på ekte, men har hørt det er en del tull med disse testene, er clearblue early.

Skal slenge meg på:woot:

Hvordan går det med deg? Ble testene sterkere eller var det bare skygger? :/

Back
Topp