Svirrevipp
Forelsket i forumet
Jeg lurer på en liten ting…
Jeg går jo på crinone nå, og er 8 dpo, og vært ruger i 6 dager.
Det kommer jo ut litt av hvert når man går på denne Crinonen
, men jeg lurer på… Er det noen som har hatt festeblødning med Crinone før?
Det kommer nemlig ut noe lyserosa sammen med denne crinonen nå.. Altså, det var vel en bitteliten mørkerosa "klump" med crinone kom på onsdag… Og i går kom det en bitteliten klump med rosa crinone, og i dag har det kommet litt mer...
Dette er mitt første prøverørsforsøk, og jeg er så usikker. Blir Crinonen rosa når den er litt "gammel"? Eller er det en blødning? Får man blødning av å gå på Crinone? Er det normalt å blø? Eller kan det være festeblødning?
Det er bare bittelitt altså, kommer så å si ingenting på papiret ellers…
Noen som har lignende opplevelser?
(Litt mensenmurringer har det også kommet i dag.. Men det regner jeg med er en bivirkning av Crinonen… Og vi er jo litt ekstra følsomme i denne perioden
)
Jeg går jo på crinone nå, og er 8 dpo, og vært ruger i 6 dager.
Det kommer jo ut litt av hvert når man går på denne Crinonen
, men jeg lurer på… Er det noen som har hatt festeblødning med Crinone før?Det kommer nemlig ut noe lyserosa sammen med denne crinonen nå.. Altså, det var vel en bitteliten mørkerosa "klump" med crinone kom på onsdag… Og i går kom det en bitteliten klump med rosa crinone, og i dag har det kommet litt mer...
Dette er mitt første prøverørsforsøk, og jeg er så usikker. Blir Crinonen rosa når den er litt "gammel"? Eller er det en blødning? Får man blødning av å gå på Crinone? Er det normalt å blø? Eller kan det være festeblødning?
Det er bare bittelitt altså, kommer så å si ingenting på papiret ellers…
Noen som har lignende opplevelser?
(Litt mensenmurringer har det også kommet i dag.. Men det regner jeg med er en bivirkning av Crinonen… Og vi er jo litt ekstra følsomme i denne perioden