festeblødning?oppdatert*

precious2013

Glad i forumet
31/1
Noen som har hatt dt? Idag kom dt en bitteliten blødning ca en uke før mens.. Så har et håp om at dt kan være dt.

3/2
Hei igjen. Uff, jeg blir helt forvirret. Satt på do idag det kom litt blod. Jaja, tenkte jeg. Mens som hadde kommet. Men dt kommer ikke noe mengder.Det har kommet litt lyserosa utflod/mens. Noen som har opplevd?
Skal jo ikke ha mens tidligst før mandag. Ååå, jeg blir gal av dette. Har jo varierene syklus også. Mn har aldri enn syklus som er mindre en 28. Da har jeg heller lengre.. Å har sykt mye kviser på haka! Hmm..
Håper noen har svar :p

Kan jo være det ;)
Aldri hatt det :)
Du kan jo også google det, kanskje du får opp noen erfaringer da :)

Krysser fingrene for deg :))

Jeg hadde festeblødning me prinsessa 4 dager før ikm, lyst og tynt blod på papiret etter toalettbesøk. 2 dager etterpå hadde jeg litt brunlig blod på papiret, 2 dager etter det igjen hadde jeg positiv graviditetstest på ikm dagen :)
Lykke til!!

Har selv ikm på søndag som kommer, spennende tider ;)

Jg har et bottelite håp om at dt kan være.dt :-P ;-)

Oioi, fikk enda mer håp nå :-P

Vi får håpe dt er festeblødning. jg blødde bare bittelitt idag. mn vet jo ikke helt sikkert om dt er dt .. Xxxx- fingrene for oss :-)

Har aldri hatt det,men krysser fingrene for at det er det i ditt tilfelle

Aldri hatt det jeg heller, men xxxxxx - alt for at det skal gå bra ;)

Takk jenter :-)

oppdatert

Akkurat sånn har det vært for meg også. Men, holdt på en uke:) Så håpet er ikke ute! :)

Skytten84 skrev:
Akkurat sånn har det vært for meg også. Men, holdt på en uke:) Så håpet er ikke ute! :)

Har du blødd i en uke?? Men du er fortsatt gravid?
Eg har småblødd i en uke no, men skal ikke ha mens før om 4 dager, har egentlig regnet med at eg har mistet med en gang egget festet seg...

Back
Topp