Festeblødning? (Obs bilde)

Lolle16

Flørter med forumet
Hei.
Jeg har kjent på litt murringer i eggstokkene i dag, og ved det første dobesøket var det mye slim. På det siste nå, så papiret slikt ut.
Kan dette være festeblødning? Beklager for ekkelt bilde.
 

Vedlegg

  • IMG_2835.jpeg
    IMG_2835.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 16
Mine festeblødninger har sett sånn ut, men det er veldig individuelt. Noen blør flere dager, andre har bare brunt, men andre igjen nesten tror se har mensen.

Men om det ikke blir noe mer enn det, så ville jeg, om det var meg, trodd jeg var gravid… siden jeg har hatt slik blødning ved alle mine svangerskap.. vært gravid 8 ganger, født 4 barn:)

Krysser fingre og ønsker deg lykke til:Heartred
 
Jeg fikk også blod på papir igår, akkurat når jeg hadde kjørt 1 1/2 time for å komme meg på fest. Det var litt mer enn deg, og følte det var litt mørkere. Litt panikk og dro for å handle nødvendigheter. Men kom ikke noe mer. Jeg tenkte ikke det kunne være noe sånt. Festa og koste meg. Tatt eggløsningstest og graviditet test, men ikke noe strek som var sterk eller positiv. Noen skrev at noen kan blø litt når det er eggløsning. Men aldri opplevd det før. Hadde også senabort 31mai. Og blødde en hel mnd av og på. Første mens for 12dager siden etter det. Så for min del trodde jeg det kunne være litt trøbbel med syklus egentlig....
 
Back
Topp