Festeblødning? m/ detaljer....

Gammonbaby

Elsker forumet
På lørdag hadde jeg det jeg trodde var starten på vanlig menstruasjon.

Men det var litt mørkt, og dessuten sånn bittelitt klumpete.

Kom liksom litt, og så gikk det over, bortsett fra et par dråper i går.

Og siden fredag har jeg bare hatt en sterk magefølelse på at jeg er gravid!

Hvordan var deres festeblødning?

Skal ta test altså...

Kan flere svare meg?

Tror festeblødning er veldig varierende for de som har det.
Noen har bittelitt lyserødt, andre har noe de tror er vanlig mens, og sikkert noen sånn som du beskriver det.

Løøøøp å ta den testen!!!

kan jo være...husker min festeblødning i sist svangerskap var liiiiiten, blødde noen dråper nå og da i ett døgn, så var d over....tror nok festeblødningen kan variere fra person til person...

Jeg har ikke hatt noen festeblødning jeg, men ser for meg at den kan være veldig forskjellig fra person til person:) Ta en test så er du helt sikker!

ORIGINAL: Mamasan

jeg har hatt festeblødning 2 av de gangene jeg har vært gravid. har da ca en uke etter at jeg begynte å føle "her er det noe på gang" hatt litt rosa på papiret når jeg tørka meg etter toalettbesøk- så vidt jeg forstod at det var blod liksom... testet positivt ca en uke etterpå.

Skal jeg kanskje vente litt med å teste da? Hvor lang tid tar det fra befruktning til positiv test?

Og så jeg som skal starte i ny jobb 1. april da... Får gå og holde inn magen så godt jeg kan frem til det ligger en kontrakt om fast stilling på bordet[:D]

Ooh! Jeg hadde festeblødning.. Trodde det var menstruasjonen som kom, men så slutta det.. Og da jeg fant ut at man kunne ha festeblødning, så bare visste jeg at jeg var gravid..Det var den berømte magefølelsen.. [;)] Tok testen 2 dager etter, og den var positiv før jeg tissa på den nesten.. [8D][:D]

Back
Topp