Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen som har opplevd noe lignende?
Jeg har svart deg men jeg glemte å quote deg så jeg bare sier det sånn her jeg![]()
Husker jeg hadde det & det var brunt utflod i 2-3 dager.. Om jeg husker rett, var i 2008![]()
Husker jeg hadde det & det var brunt utflod i 2-3 dager.. Om jeg husker rett, var i 2008![]()
Jeg hadde brun utflod i 2-3 dager når jeg ble gravider 12 uker nå
![]()
JaVar du gravid da?
Håper detFår håpe det gjelder meg også da![]()

Jeg hadde lysebrun utflod i 6dager. Jeg trodde det var mensen fordi det var litt blod også. Begynte å bli dårlig i ukene etterpå og begynte å lure på om det egentlig var mensen. Tok en test og det poppet opp "gravid 3+". Fikk bestilt time hos legen og da fikk jeg en ul også, var 8uker på vei. Ikke planlagt med hjertelig velkommennå er gutten 4,5år
Jeg har ikm i dag og fikk positiv test først i dag for å så få en positiv test på morgenen i dag, jeg blør en del faktisk.. Jeg googlet det og det står ikke noe spesifikt om lyse brunt men derimot lyse rosa og rødt blod. Og at en festeblødning kan skje alt fra 2-12 dpoKrysser fingrene for deg at det er en festeblødning du har hatt og at testen viser positiv om en uke eller to
![]()
Hvilken dpo dag kom det da?