Festeblødning = lyse brunt utflod??

mainimoe_

Glad i forumet
Kan en festeblødning være lyse brunt utflod?
Jeg er 3 eller 4 dpo i dag, har to apper som sier hver sin dag, men i dag tidlig så kunne jeg se antydning til noe lyse brunt på papiret. Kan det være en festeblødning? Det er jo alt for tidlig med TR.

Jeg har ikm i dag og fikk positiv test først i dag for å så få en positiv test på morgenen i dag, jeg blør en del faktisk.. Jeg googlet det og det står ikke noe spesifikt om lyse brunt men derimot lyse rosa og rødt blod. Og at en festeblødning kan skje alt fra 2-12 dpo :-) Krysser fingrene for deg at det er en festeblødning du har hatt og at testen viser positiv om en uke eller to :-)

Jeg har svart deg men jeg glemte å quote deg så jeg bare sier det sånn her jeg :-)

Takk for svar! Jeg googlet litt selv og fant da ut at en festeblødning faktisk kan være i alle regnbuens farger :) det som skjedde meg i dag tidlig er veldig, veldig lyse brunt og lite. Så tenker egentlig ikke så mye på det nå lengre. Skal prøve å ikke overanalysere denne pp så får ting bare gå som det går :)

Satt å lurte på akkurat det samme i formiddag. Fikk plutselig bittelitt farget utflod.. En mellomting mellom lyserosa og brun. Har aldri hatt det før.. Håper av hele mitt hjerte at det er festeblødning :D

Jeg hadde lysebrun utflod i 6dager. Jeg trodde det var mensen fordi det var litt blod også. Begynte å bli dårlig i ukene etterpå og begynte å lure på om det egentlig var mensen. Tok en test og det poppet opp "gravid 3+". Fikk bestilt time hos legen og da fikk jeg en ul også, var 8uker på vei. Ikke planlagt med hjertelig velkommen :) nå er gutten 4,5år

Jeg hadde lysebrun utflod i 6dager. Jeg trodde det var mensen fordi det var litt blod også. Begynte å bli dårlig i ukene etterpå og begynte å lure på om det egentlig var mensen. Tok en test og det poppet opp "gravid 3+". Fikk bestilt time hos legen og da fikk jeg en ul også, var 8uker på vei. Ikke planlagt med hjertelig velkommen :) nå er gutten 4,5år

Jeg hadde bare en antydning til veldig svakt brunt i går også, det kommer sammen med det slimet som kommer ut av meg :) men det er veldig, veldig lite... vet liksom ikke om jeg skal tenke at det er utflod

Jeg har ikm i dag og fikk positiv test først i dag for å så få en positiv test på morgenen i dag, jeg blør en del faktisk.. Jeg googlet det og det står ikke noe spesifikt om lyse brunt men derimot lyse rosa og rødt blod. Og at en festeblødning kan skje alt fra 2-12 dpo :) Krysser fingrene for deg at det er en festeblødning du har hatt og at testen viser positiv om en uke eller to :)

Jeg skulle hatt mensen denne uken ( vet ikke helt hvilken dag, grunnet syklus på tur). Men hadde litt blødning en gang i går, og litt i mårres.
Tok test i går men den var negativ ???
Så vet ikke helt hva som skjer..

Back
Topp