Festeblødning, hvor mye??

Rosa på ball

Glad i forumet
Hei alle sammen, håper på mange svar på dette..

El-slim onsdag for 1 uke siden, i dag pittelitt lysebrunt på papiret. Ikke noe mer hverken før eller siden..

Kan dette være festeblødning? Eller er det rent blod?

Noen erfaringer??

[8D]

Hørtes veldi ut som festeblødning ja........Kan ikke tenke med det er noe annet[;)][;)][;)][;)]

Min festeblødning var bare litt lyserosa på papiret, var sikker på at mensen kom, men det gjorde den ikke[:D]

Takk for svar.. Blir veldig spennende å se videre ut av dette.. Om det faktisk er slik at jeg kanskje kan være gravid[:D]

Kryss fingrene for meg da[:)]

Krysser alt jeg har for deg!!!!!!!!!![;)][;)]

Takker og bukker.. Prøver jo selvfølgelig å ikke være for optimistisk, men må si at jeg innimellom bobler litt og tenker "tenk om...." Samboeren tror jeg er gravid da, uten at han har større argumenter for det enn at jeg er litt dårlig i humøret med litt kort lunte.. Men, det kan like gjerne komme av at jeg er sliten og premenstruell sier jeg:-)

Neida, du e sikkert gravid! D hørtes akkurat ut som mi festeblødning! Krysse fingran før at du "spire" !

Da er det bare å vente og se hva som skjer til uken da:-) Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok til å teste i helgen ja... Sukk...[8D]

Ja, jeg regner med IKM på onsdag.. Men, tida går jo så hersens sakte..:-) Så selv om jeg vet så utrolig godt at det ikke hjelper å teste og at den mest sannsynlig blir negativ, må jeg liksom teste allikevel[:-]

Back
Topp