Festeblødning etter sa?

Sol99

Betatt av forumet
Lurer på om noen har opplevd en «sen» festeblødning etter sa?
Har sykluser mellom 25 opp til 30 dager ifølge kalenderen min.
Trodde tr var besøk på dag 21 pga mensmurringer, men kom ikke. Idag (dag 23) blødde jeg rosa/lysrød noen dråper i timen. Pleier alltid å starte mensen «boom» og der er den, aldri spottet. Hadde en sa forrige måned som endte med en vanlig 5 dagers mens ca 10 dager etter vanlig syklus.

Det jeg lurer på er om noen har opplevd noe lignende? (Har fortsatt mensmurringer nå)

Tillegg: har vært fryktelig kvalm og ting føles likt som de gjorde sist jeg var gravid

Det er akkurat som at du beskriver meg[emoji28] Jeg hadde en liten blødning for noen dager siden og nå er jeg skikkelig kvalm, ømme bryst og er trøtt. Så jeg lurer noe grådig selv..

Dere får bare teste (når den tid kommer), ingen kropper er like! Så vanskeligt å svare! Men fult mulig det er en festeblødning! Krysser fingrene for at det er det ;)
Lykketil!

Jeg har også sånn typ stikkende følelse noen ganger ila dagen nå på høyre side. Kanskje det er eggløsningssmerter. Uff nei den kroppen er ikke god å forstå seg på[emoji28] Jeg får ta en eltest i morgen også så får vi se:)

TR kom på besøk her tror jeg med en fryktelig smerte (har veldig sjeldent smerter). Så får prøve på nytt neste uke

Jeg har også sånn typ stikkende følelse noen ganger ila dagen nå på høyre side. Kanskje det er eggløsningssmerter. Uff nei den kroppen er ikke god å forstå seg på[emoji28] Jeg får ta en eltest i morgen også så får vi se:)

Hvordan utvikler ting seg?

Back
Topp