Festeblødning? Er det endelig vår tur?

Schnuffy123

Forelsket i forumet
Tjohoo!

Skal ta den korte versjonen. :) Har vært gravid to ganger før med eksen. Ene gikk til grunne i uke 14 (fant ut i uke 18), måtte føde ut. Ble gravid på ny, fant ut på UL i uke 19 at den lille hadde acrani (manglet halve hodet).. fødte på ny.

Det ble etterhvert slutt mellom oss og jeg fant drømmemannen. Vi prøvde å bli gravide i 1 år uten hell. Dro til Spiren og alt så supert ut hos begge... et halvt år senere var jeg på kontroll hos gyn pga celleforandringer. Der fant hun en cyste som hadde vokst fra ingenting til 12 cm i diameter. Med andre ord ENORM! Måtte haste opereres. Under operasjonen fant de ut at jeg har endo og tette eggledere. De ryddet opp i det og mente vi skulle bli gravide kjapt. Det ble vi men mistet fort..

I denne prosessen hadde vi registrert oss og gått kurs for å bli fosterforeldre. En nydelig sommerdag kom det to småttiser til oss. Dette gjorde at sexlivet forsvant og prøving ble satt på vent.

Wææ lang historie.. MEN nå er altså alt rolig og harmoni i huset og sex livet har våknet til liv igjen.

Fikk en liiiiten blødning 7 (dpo) i går som forsvant. I dag har jeg masse murringer og lurer på om flere har hatt dette og vært gravid?

Åå håper så inderlig men er så redd for at egglederne er tette igjen. Hvor fort skjer det liksom?

Uansett.. flere som har hatt festeblødning og vært gravid? Hvor raskt får man positiv test?

Takk for tålmodighet og svar :)
 
Oi, du har jo vært igjennom både det ene og det andre..

Jeg hadde festeblødning den ene gangen jeg ble gravid. Husker det kom en liten stripe i toalettskålen som var rosa/brunlig. Trodde det var mensen som kom ekstra tidlig. Dagen etter var det ikke kommet noe blod, bare litt rosa utflod. Dagen etter der igjen var det litt brunlig på farge, så kom det ikke mer. Hadde også murringer. Tenkte ikke mer over det før jeg fikk positiv graviditetstest 2 uker senere, men den hadde nok slått ut mye tidligere. Så ja, jeg har i alle fall opplevd festeblødning. (Men mistet i uke 10).
 
Oi, du har jo vært igjennom både det ene og det andre..

Jeg hadde festeblødning den ene gangen jeg ble gravid. Husker det kom en liten stripe i toalettskålen som var rosa/brunlig. Trodde det var mensen som kom ekstra tidlig. Dagen etter var det ikke kommet noe blod, bare litt rosa utflod. Dagen etter der igjen var det litt brunlig på farge, så kom det ikke mer. Hadde også murringer. Tenkte ikke mer over det før jeg fikk positiv graviditetstest 2 uker senere, men den hadde nok slått ut mye tidligere. Så ja, jeg har i alle fall opplevd festeblødning. (Men mistet i uke 10).


Nei huff så trist at du mistet :( Har dere lykkets etter det? Takk for svar :)
 
Nei, har ingen barn og har ikke fått positiv test eller festeblødning eller noe etter det.

Hvordan går det med deg da? Tatt test?:Heartred


Ja har blitt helt CRAZY! Lenge siden jeg var sånn her. Har tatt sikkert 15 tester over de siste dagene . Var hos legen i dag og ble henvist til prøverør. Der tok vi samtidig en hcg prøve. Får svar i morgen :)

Kjenner jeg bare har vært skikkelig trist i dag. Tror ikke det har klaffet og kjennner jeg gruer meg til prøverør.

Men åå at ikke dere har lykkets da! Det er så tungt og trist :( prøvd lenge?
 
Ja har blitt helt CRAZY! Lenge siden jeg var sånn her. Har tatt sikkert 15 tester over de siste dagene . Var hos legen i dag og ble henvist til prøverør. Der tok vi samtidig en hcg prøve. Får svar i morgen :)

Kjenner jeg bare har vært skikkelig trist i dag. Tror ikke det har klaffet og kjennner jeg gruer meg til prøverør.

Men åå at ikke dere har lykkets da! Det er så tungt og trist :( prøvd lenge?

Spennende med HCG-prøven da! Kan jo hende det har klaffet:) Forstår at du gruer deg til prøverør, men nå er jo henvisningen sendt og det tar fremdeles litt tid før man blir kallet inn. Så kan jo hende dere klarer det på egenhånd før det? Viss ikke, er det kanskje meningen at dere skal få hjelp?:Heartred

Vi har prøvd i 1,5 år. Skal inn til ivf i slutten av oktober.
 
Back
Topp